576

Re: [GEVRAAGD] Cricut cake --> vervolg: over de Cricut

yvonske schreef:
axhanneke schreef:

Jeetje Dot wat goed.
Ik heb het voorlopig even opgegeven.  :grr: De pogingen die ik heb gedaan met verschillende soorten fondant met of zonder tylose in en uit de vriezer zijn allemaal teleurstellend. Ik kijk nu met spanning uit naar onze CC freubel dag.

Wij gebruikten altijd de fondant van funcakes met tylose, dat werkte goed. Nu gebruiken we alleen satin ice fondant met gumpaste van satin ice, 50/50 daar nog een klein beetje tylose doorheen en dan 1 uur laten liggen in een afgesloten zak.
Daarna kneden, uitrollen 5 minuten laten liggen en snijden maar. werkt als een tierelier.
Mss heb je er wat aan.

groetjes yvonne

Bedankt voor de tip. :thumb:
Mijn handen jeuken. Helaas kan ik nog niks uitproberen i.v.m. een gebroken arm.  :mad:

groetjes Hanneke

577

Mijn 2e cricut taart heb ik gedaan met Satin Ice fondant gemengd met Satin Ice gumpaste.
Verhouding 1:2  (gumpaste : fondant), even een kwartiertje in de vriezer na het uitrollen. Werkt ook super!

@ Axhanneke: sterkte met je arm.

~ Never waste a good crisis... ~

578

Ik ben al een tijdje op zoek naar een cricut cake machine (het liefst de grootste) en las hier op het forum dat ze in Amerika een stuk goedkoper zijn en dat er best veel mensen zijn die ze daar bestellen. Nou heb ik een aantal van die Amerikaanse websites benaderd maar ze verzenden niet naar Nederland! WIE KAN MIJ HELPEN??? Ik vind ze hier echt te duur om er 1 aan te schaffen.

579

@bianca
Ebay ;)

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

580 Laatst bewerkt door Movado (05-05-2012 20:09)

Ik heb de mijne toen op cricutmachine.com gekocht, zij stuurden toen gewoon naar Nederland en nog vrij snel ook.

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

581

Movado schreef:

Ik heb de mijne toen op cricutmachine.com gekocht, zij stuurden toen gewoon naar Nederland en nog vrij snel ook.

Ik heb ze van de week een mail gestuurd en ze mailde dezelfde dag terug dat ze niet verzenden naar Nederland. Baal er flink van omdat het flink goedkoper is, vind ze hier echt veel te duur. Hopelijk is er iemand die nog een andere optie heeft. Ebay is ook niet echt goedkoop helaas.  :(

582

kokkie20 schreef:

@bianca
Ebay ;)

Helaas ook niet echt goedkoop  :(

583 Laatst bewerkt door kokkie20 (06-05-2012 00:12)

ik had de mijne voor €160 incl verzendkosten  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

584

Ik zie inderdaad op cricutmachine.com dat zij alleen nog maar naar Canada en Verenigde Staten versturen, mijn verzendadres is ineens ook een foutieve code... Gek, want ze geven de valuta wel nog aan in Euro's en Britse ponden (naast US en Can Dollars).

Er zijn ook diensten (meestal door Nederlanders) die je pakje dan voor een vergoeding bestellen en vervolgens doorsturen. Daarmee zou je uiteindelijk nog goedkoper uit moeten komen... Ik zou daar dan eens op googlen.

585

Movado schreef:

Ik zie inderdaad op cricutmachine.com dat zij alleen nog maar naar Canada en Verenigde Staten versturen, mijn verzendadres is ineens ook een foutieve code... Gek, want ze geven de valuta wel nog aan in Euro's en Britse ponden (naast US en Can Dollars).

Er zijn ook diensten (meestal door Nederlanders) die je pakje dan voor een vergoeding bestellen en vervolgens doorsturen. Daarmee zou je uiteindelijk nog goedkoper uit moeten komen... Ik zou daar dan eens op googlen.

Ja best vervelend hoor.
Gelukkig zijn er ook mensen die er weer vanaf willen, dus zit nu te wachten op een mailtje met foto's en een prijs.
Misschien dat dat wat word, even afwachten maar!
Als dat niks word ga ik zeker jou tip onderzoeken, bedankt!

586

kokkie20 schreef:

ik had de mijne voor €160 incl verzendkosten  :Y

Dat is idd wel te doen!
Nu kosten ze €203,00 en €437,00 dus dat is niet echt goedkoop helaas  :(

587

Nee niet echt  :nooo
Soms heb je kans op marktplaats dat je wat kan vinden.
Mijn tante had er daar 1 gevonden; cricut cake (Grote versie) 3 matten, en 2 cartridges voor 225

588

Verzend cricutmachine.com niet meer naar NL??  Want ik wilde daar nog eens kijken voor cartridges.

589

Jultie schreef:

Verzend cricutmachine.com niet meer naar NL??  Want ik wilde daar nog eens kijken voor cartridges.

Nee dat doen ze niet meer, ik heb ze een mailtje gedaan omdat het me niet lukte om de cricut cake machine te bestellen.
Ik kreeg dezelfde dag nog reactie dat ze niet meer verzenden naar Nederland.
Baal er zelf ook van hoor, want hier zijn ze veel te duur!

590

Bianca Hoegee schreef:
Jultie schreef:

Nee dat doen ze niet meer, ik heb ze een mailtje gedaan omdat het me niet lukte om de cricut cake machine te bestellen.
Ik kreeg dezelfde dag nog reactie dat ze niet meer verzenden naar Nederland.
Baal er zelf ook van hoor, want hier zijn ze veel te duur!

Jammer, ik wilde zelf ook nog tzt een mooie bewaarmap voor de cartridges en nieuwe matten e.d.

Balen... Moet ik toch weer zelf naar de VS :-)

591

op ebay vind je vaak de cartridges ook behoorlijk goedkoop.
Mijn duurste cartridge daar was geloof ik 20-25 euro incl verzendkosten  :Y

592 Laatst bewerkt door AssieBassie (08-05-2012 08:07)

=Bianca Hoegee
Gelukkig zijn er ook mensen die er weer vanaf willen, dus zit nu te wachten op een mailtje met foto's en een prijs.
Misschien dat dat wat word, even afwachten maar!
Als dat niks word ga ik zeker jou tip onderzoeken, bedankt!

Ha, ha, dat ben ik  :Y
Ik heb er een aparte topic over gemaakt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127103083

Dus als er belangstelling voor is, dan hoor ik het graag.

Live life to the max!!!!

593

kokkie20 schreef:

op ebay vind je vaak de cartridges ook behoorlijk goedkoop.
Mijn duurste cartridge daar was geloof ik 20-25 euro incl verzendkosten  :Y

Oh dat vind ik ook een goeie tip, had ik nog niet aan gedacht.  :)

594 Laatst bewerkt door Bianca Hoegee (11-05-2012 20:00)

Jaaa ook ik heb de cricut cake machine in huis, nu nog even uitpluizen hoe het allemaal werkt! Ik heb deze via kars.......nl daar staan verkoopadressen op de site, moest er €221,00 voor betalen (heb de grote) dus dat is wel te doen!!!

595

Bianca, ik heb je bericht bewerkt, aangezien de cricut cake ook in de shop wordt verkocht, mag je geen directe links plaatsen naar andere aanbieders.

596

Bianca Hoegee schreef:

Jaaa ook ik heb de cricut cake machine in huis, nu nog even uitpluizen hoe het allemaal werkt! Ik heb deze via kras.nl daar staan verkoopadressen op de site, moest er €221,00 voor betalen (heb de grote) dus dat is wel te doen!!!

Heb je het overigens echt over de website met de reizen, want daar zou je nu op uitkomen... Ik ben wel benieuwd... waar je dat dan gevonden hebt...

597

Het moet zijn kars...........nl  ;)

598

Karin09 schreef:

Het moet zijn kars...........nl  ;)

Ja idd. Sorry foutje  :)