Onderwerp: Hoera, Neo is 1 jaar!
Nadat ik foto's had gepost van mijn 2 eerste taartjes, kreeg ik de vraag of ik ook opdrachten deed... Eh.. Oeps, zoveel ervaring heb ik nog niet...
Aangezien het een kennis van vroeger was (en dus niet helemaal onbekend) heb ik de opdracht aangenomen en ben ik aan de slag gegaan. Ik heb me laten inspireren door een taart die door iemand op het forum eerde al gepost is (alleen, ik weet niet meer wie.. Heb de foto we opgeslagen maar niet de naam erbij.. Iig, superbedankt, ik vind het een geweldige taart!!)
En dit is mijn versie geworden. Ze waren er erg blij mee, we hebben hem vanavond gebracht en morgen wordt ie opgegeten 
Bovenste laag 15 cm 3x gevuld met Moncou-vulling
Onderste laag 25 cm 1x bonbonbloc (dikke laag) en 2x swiss merengue bc

Er zat ook een meptaartje bij, ben vergeten een foto te maken..
Eerder deze week had ik de blanda uitgeprobeerd (voor het meptaartje) zodat ik wist hoelang hij in de oven moest enzo, omdat het biscuit gelukt was, heb ik daar een leuk simpel taartje van gemaakt voor op m'n werk tijdens de vergadering. Collega's blij

Een ding weet ik zeker... Eind mei doe ik mezelf een mixer kado!!! Het is ellendig met een handmixertje 

Mijn 2 eersten waren 3-laags stapels, ik heb nog niet eens een gewone 1-laags gemaakt