1 Laatst bewerkt door CindyM (03-05-2012 07:34)

Onderwerp: Bruidstaart 6 hoog 7 kwartier in de auto... en het is gelukt :-)

:Y  :Y  :Y  :Y . Gevuld met chocoladeganache en frambozenjam en hij heeft 6 hoog gestapeld in de auto gezeten naar Scheveningen. Dat is vanaf mij dus 1 uur en 3 kwartier rijden  :s . Ik was heel zenuwachtig want 4 en 5 hoog had ik al eerder gedaan maar 6 hoog was de nieuwe uitdaging. Dus vanaf nu is 7 hoog de nieuwe uitdaging :lol: . Maar hij is heel aangekomen en er was geen probleem met de ruimte in de koeling was mij vooraf verteld door de uitbater van de strandtent. Er was ook geen ruimte-probleem maar hij stond wel naast de verse vis....  :s  :grr: . Alleen maar complimenten gekregen dus de vislucht zal wel meegevallen zijn maar toch word ik echt niet blij van zulke dingen. Hij is als dessert gegeten. Wel een leuk idee  :) . Op de foto lijkt het net alsof de swirl niet goed in de onderste lagen gedrukt zit, maar dit komt echt door de baggerslechte foto (what's new... ik kan nu eenmaal beter taarten maken dan fotograferen  :lol: ). Het waren de maten 35, 30, 25, 20, 15, 10 cm en hij woog ruim 20 kg!!!

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87514&g2_serialNumber=2.jpg

En dan post ik de rest ook maar gelijk  :)

Een Minnie Mouse voor mijn kleine Julia die afgelopen zondag 3 werd. Na de bovenstaande bruidstaart had ik niet meer zoveel puf dus een afgeraffelde taart voor haar helaas. Gelukkig is ze te jong om dat door te hebben en was 'over the moon' met haar Minnie taart. Gevuld met banketbakkersroom met een laagje pure chocolade en een laag aardbeienjam.

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87519&g2_serialNumber=2.jpg

Voor een meisjestweeling 2 heel verschillende taarten
Een superroze voor Amy, gevuld met slagroom en aardbeienjam
http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87604&g2_serialNumber=2.jpg

Een close-upje van het gefrilde randje en de over de top blingbling letters.
http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87599&g2_serialNumber=2.jpg

Een apentaart voor Susan met haar favoriete aapje nagenoeg identiek geboetseerd. Erg trots aangezien boetseren niet mijn ding is. Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.
http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87614&g2_serialNumber=2.jpg

En dan nog even de taarten naast elkaar  :)

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87609&g2_serialNumber=2.jpg

Een 'Uncharted' taart voor Alex die 40 werd en graag dit computerspel speelt. Ik had er nooit van gehoord maar schijnbaar was het echt helemaal goed en aangezien ik hem heel goed ken en weet hoe kritisch hij is, zal het wel echt zo zijn  :D . Een blanda van 20 cm met daarop een kleine blanda, veel bijsnijden en toen kreeg ik de gewenste berg. Overigens is deze taart bekleed met marsepein, wat niet tegenviel voor een eerste keer.

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87624&g2_serialNumber=2.jpg

En nog een taartje met cakepops en een mepper voor Joeri die 2 werd

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87649&g2_serialNumber=2.jpg

Bedankt voor het kijken  :thumb:. Ik zet nog meer taarten in de gewone parade!

2

Re: Bruidstaart 6 hoog 7 kwartier in de auto... en het is gelukt :-)

Wat een geweldig mooie parade! en 6 hoog en 1 uur en 45 min in de auto vind ik een topprestatie! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

wow mooi die bruidstaart,ik heb in maart 5 hoog gemaakt zo die was zwaar,gelukkig bruidspaar zelf heb ophelaad,mooie taarten komen uit je handen :thumb:

4

Moooooooie parade!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Enne 6 hoog!! WAUW!! Mooie rozen trouwens ook  :Y
Ik vind 3 hoog meer dan zat hoor! Maar ik heb dan ook hoogtevrees  :P  :+

En nog gefeliciteerd met Julia natuurlijk   :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Oh mijn god! Wat zou ik peentjes zweten met het vervoeren van zo'n grote taart! Knap gedaan hoor!

Ik ben verder helemaal fan van die taart met dat aapje, zo schattig!

6

Mooie taarten!!!! Wat voor mal heb je gebruikt voor de letters van Amy? Vind deze erg mooi en ben nog op zoek naar een mooie lettermal.
En nog gefeliciteerd met je dochter ;-)

7

Wauw, mooie taarten!!

Ik vind het nogal wat een stapel van 6! En wat ik me dan meteen afvraag, is hoe je die stapel uit je kofferbak tilt en op lokatie krijgt. Die is toch enorm zwaar?

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

Mooie parade Cindy :thumb:  dat had je ook niet gedacht he 2 jaar geleden.
Sorry ik had jou nog even willen mailen, maar door omstandigheden niet van gekomen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Wauw zeg, mooie taarten! En dat je dat aangedurft hebt met die bruidstaart, ik durfde dat niet met de drielaags bruidstaart voor vandaag en heb hem bij het aanstaande bruidspaar op 10 min van de locatie afgemaakt!

10

Prachtige parade! Schitterende bruidstaart!
Vind je kindertaarten voor Amy en Susan ook erg leuk!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

11

Mooie taarten maak je!
En wat betreft de foto, het is zo ook te zien dat deze erg mooi is!
Dus geen prof. foto nodig!

'Het geheim van geluk is vrijheid, het geheim van vrijheid is lef!'

12

Hele mooie taarten, superstrak!!

13

zat van de week net te denken
goh cindy post bijna nooit taarten hahahaha
je hebt het gelijk helemaal goed gemaakt

mooie taarten meid
hoop dat je vaker post

14

de letters van 'amy' zijn de funky letter tappits en dan de lower case

dank jullie voor de complimenten  O-)  :thumb:

15

O wow wat een parade! En 6 hoog! Pfff hoe heb je in hemelsnaam een taart van 20 kg in en uit je auto getild!  :think:  loei zwaar zeg ik :Y  knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen. En ik vind de taart van je dochtertje ook heel leuk hoor! En nog gefeliciteerd met haar derde verjaardag!
Dat aapje is ook super leuk geworden, ik zou niet zeggen dat je niets met boetseren hebt hoor, vind hem geweldig! :thumb:

16

Super mooi !!
Nou had ik een vraagje, hoe heb je die roosjes gemonteerd.
Ik heb binnenkort ook een roze waterval en weet niet goed ik t ze ga "vastlijmen" Dus graag een tip van jou  :o

17

Wat megaspannend om zo lang in de auto te zitten met zo'n megataart, hahahaha, zie het even voor me bij mijn eigen karretje, ik zou het dak eruit moeten halen met de blikopener volgens mij eer dat wil dat passen ;)
Hele mooie strakke taarten allemaal!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
En die apentaart en de boerderijtaart, superrrrrrrr en nogmaals, zoooo mooi STRAK!!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

18

super zeg hoe monteer je die leeftijden erop? die 6 gewoon met ri? en wat prachtig de bruidstaart!

gefeliciteerd met je dochter is niet van het äfraffelen"te zien! echt super!

vraagje al die boetseersels enzo gaat zon taart bij jouw compleet de koeling in?

19

Wow, die stapel van 6-hoog! :thumb: Was je niet vreselijk bang tijdens het vervoeren dat er iets met de taart zou gebeuren? Ik heb pas een 3-laags stapel op locatie gebracht en vond dat al een hele toer. :lol:
Vind je andere taarten ook erg leuk. :Y

20

Jeetje, wat een taart! Ik zou echt gek worden met zo'n gestapelde taart al in de auto.. ik stapel liever op locatie.

Hoe heb je de taart gekoeld onderweg?

Groetjes Daniëlle

21

wauw zeg, kan niet veel meer zeggen dan dat...  :thumb:  :thumb: ben een beetje (veel!) jaloers! :+

22

Wauwwww wat maak jij geweldige taarten :D  :thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

23

Super mooie taarten!

Is dat aapje Curious George?

Vind ze allemaal heel knap gemaakt.

24

superrr wat een prachtig parade

25

Geweldige parade, maar jeetje: 6 hoog en dan ook nog zo lang in de auto? Echt wel eng! En met de vis zou ik ook niet zo blij zijn geweest :s . Gelukkig maar, dat het geen geur heeft achtergelaten op je taart.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"