Onderwerp: Bruidstaart 6 hoog 7 kwartier in de auto... en het is gelukt :-)
. Gevuld met chocoladeganache en frambozenjam en hij heeft 6 hoog gestapeld in de auto gezeten naar Scheveningen. Dat is vanaf mij dus 1 uur en 3 kwartier rijden
. Ik was heel zenuwachtig want 4 en 5 hoog had ik al eerder gedaan maar 6 hoog was de nieuwe uitdaging. Dus vanaf nu is 7 hoog de nieuwe uitdaging
. Maar hij is heel aangekomen en er was geen probleem met de ruimte in de koeling was mij vooraf verteld door de uitbater van de strandtent. Er was ook geen ruimte-probleem maar hij stond wel naast de verse vis....
. Alleen maar complimenten gekregen dus de vislucht zal wel meegevallen zijn maar toch word ik echt niet blij van zulke dingen. Hij is als dessert gegeten. Wel een leuk idee
. Op de foto lijkt het net alsof de swirl niet goed in de onderste lagen gedrukt zit, maar dit komt echt door de baggerslechte foto (what's new... ik kan nu eenmaal beter taarten maken dan fotograferen
). Het waren de maten 35, 30, 25, 20, 15, 10 cm en hij woog ruim 20 kg!!!

En dan post ik de rest ook maar gelijk
Een Minnie Mouse voor mijn kleine Julia die afgelopen zondag 3 werd. Na de bovenstaande bruidstaart had ik niet meer zoveel puf dus een afgeraffelde taart voor haar helaas. Gelukkig is ze te jong om dat door te hebben en was 'over the moon' met haar Minnie taart. Gevuld met banketbakkersroom met een laagje pure chocolade en een laag aardbeienjam.

Voor een meisjestweeling 2 heel verschillende taarten
Een superroze voor Amy, gevuld met slagroom en aardbeienjam
Een close-upje van het gefrilde randje en de over de top blingbling letters. 
Een apentaart voor Susan met haar favoriete aapje nagenoeg identiek geboetseerd. Erg trots aangezien boetseren niet mijn ding is. Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam. 
En dan nog even de taarten naast elkaar

Een 'Uncharted' taart voor Alex die 40 werd en graag dit computerspel speelt. Ik had er nooit van gehoord maar schijnbaar was het echt helemaal goed en aangezien ik hem heel goed ken en weet hoe kritisch hij is, zal het wel echt zo zijn
. Een blanda van 20 cm met daarop een kleine blanda, veel bijsnijden en toen kreeg ik de gewenste berg. Overigens is deze taart bekleed met marsepein, wat niet tegenviel voor een eerste keer.

En nog een taartje met cakepops en een mepper voor Joeri die 2 werd

Bedankt voor het kijken
. Ik zet nog meer taarten in de gewone parade!

loei zwaar zeg ik