1

Onderwerp: Keukenmachine h. Koenig?

Kent iemand het merk h. Koenig?
Groupon heeft nu een aanbieding, maar kan op internet geen reviews vinden. Hopelijk heeft hier iemand er ervaring mee.

De link naar de aanbieding:
groupon.nl/deals/landelijke-deal/adeva/3794347

link bewerkt en titelfix.........

2

Re: Keukenmachine h. Koenig?

En een verplaatsing [MOVE] -> keuken- en andere apparatuur

3

Ik heb die bij groupon besteld en zit er al langer dan ren maand op te wachten. Ze hebben tot morgen want heb te horen gekregen dat hij deze week bezorgd moet worden dus ze hebben tot morgen. Hopelijk komt ie binnen zijn er meer die hem gekocht hebben dat vraag ik me wel af.

4

Volgens mij stond er toen bij dat ie na 2 weken geleverd zou worden. Lekker dan... Ik heb m overigens toch maar niet besteld.

5

ik heb m ook besteld en idd vandaag laatste kans helaas baal dr echt van!!!ipv 2 weken levertijd geen levering!!

6

net bericht gehad dat hij vlgd week wordt geleverd..... :s

7

En ik vond 2 weken levertijd al lang....

8

t zijn er straks inmiddels 6!! :/  :s
baal dr goed van je zit er toch op te wachten  :rolleyes:

9

Hey Claudia heb jij hem al wat dat zeide ze tegen mij ook nog niks binnen dus ben benieuwd of jij hem al hebt

10

Ik heb vanmiddag met veel moeite mijn bestelling kunnen annuleren ze praten je telkens om maar ik ben blij opzoek naar een andere die wel leveren wil

11

ik heb m ook nog niet binnen en ga m dus ook annuleren ze beloven steeds hij komt volgende week nee de week erop enz enz....maar nu vraag ik me af dat geld terug gaat dat ook zo'n strijdt worden??
sucses met t zoeken verder,zonde van je tijd he?dat je hebt zitten wachten!! :(  :s

12

Ja hopelijk word geld zonder moeite terug gestort maar bij groupon geloof ik daar niet in. Je moet wel vol houden dat je je geld terug wil want ze blijven zeggen dat dat niet kan. En een email bevestiging vragen van de afspraak die je met ze maakt.

Succes in iedergeval de strijd is bij mij pas klaar als ik mijn geld terug heb.

13

klinkt hoopvol slik :s  :(

14

Ik heb mijn geld al terug. Zou binnen 30 dagen maar staat al weer terug op mijn credit card