Re: wit, met wit, nog meer wit, en een beetje paars!
waauuwwieeee!!!!!!
en gefeliciteerd met je zwangerschap...
ik heb eigenlijk een hekel aan de kleur paars maar bij deze taartjes heb ik daar absoluut geen last van 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, met wit, nog meer wit, en een beetje paars!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waauuwwieeee!!!!!!
en gefeliciteerd met je zwangerschap...
ik heb eigenlijk een hekel aan de kleur paars maar bij deze taartjes heb ik daar absoluut geen last van 
Heeee...heb ik deze toch gemist!!?
(ben ook een tijdje niet zo heel veel op het forum door alle drukte)
Is dit voor de bruidstaart voor augustus?? Mooi weer hoor!
Die witte orchidee met paars hart vind ik wel de mooiste!! Wat is het uiteindelijk geworden??? (of heb je dat al gezegd??...(heb niet alle reacties doorgespit
)
liefs...
Wow, gaaf. 
Wow...wat mooi en zo chique!
Geweldig dat je dit uit je handen krijgt terwijl je je zo ziek voelt...respect hoor. Doe het je nog niet na 
Wat blijf ik toch onder de indruk van die paarse orchidee.
Gelukkig kan ik toch een week later nog naar Loon op zand komen, heb er graag 1,5 rijden voor over.
Wauw, wauw en nog eens wauw!!!
Bah....het is weer zo perfect!
Wauw wat een plaatjes, prachtig gemaakt, mooie kleur paars ook. ik ben even benieuwd met welke spuitmond je de toeven hebt gemaakt.
Super mooi!! Welke maat is het taartje? Echt heel erg leuk!
ik sluit me bij daan 69 aan.
![]()
Waar kan ik zien wanneer en waar er workshops van jou zijn. zou graag ooit een keer de orchidee workshop doen!!!
Haha, die steen, die ken ik! Heb je net pas terug gemaild Sophie... 
Heeee...heb ik deze toch gemist!!?
(ben ook een tijdje niet zo heel veel op het forum door alle drukte)
Is dit voor de bruidstaart voor augustus?? Mooi weer hoor!
Die witte orchidee met paars hart vind ik wel de mooiste!! Wat is het uiteindelijk geworden??? (of heb je dat al gezegd??...(heb niet alle reacties doorgespit
![]()
![]()
)
liefs...
Hihi, gelukkig ben ik niet de enige die dingen mist dan!
Deze is voor een bruidstaart in mei, in augustus ben ik waarschijnlijk eventjes te druk met wat anders...
Pffff, wat duurt dat nog lang!
Het is het taartje geworden met die wit/paarse orchidee! De bruid en bruidegom waren het met je eens!
Liefs!
@linda1: daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar...
Het is de Wilton 2D of1M geweest, maar ik weet niet meer welke... Moet ik straks dus nog een keer uitproberen... DOH!
Prinses013: het is een minitaartje uit de bakvorm van hipperdepipdesign, en is in totaal 10 cm hoog
Wow, prachtig, wat een mooie kleur paars!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit, met wit, nog meer wit, en een beetje paars!