1

Onderwerp: smeg oven...

dinsdag is het verjaardagsfeestje van mijn dochter en ga zelf de taarten maken/versieren... Nu heeft mijn huisbaas het in zijn hoofd gekregen om vorige maandag mijn oven te vervangen naar een smeg-brol-ding...

eerste taart... bovenaan helemaal verbrand (stond op 180° hetelucht), vuilbak in...
tweede taart... begon ook te verbranden, maar stond naast de oven deze keer en heb er een zilverpapiertje overgelegd, valt nog mee, enkel 2 deeltjes van de zijkant verbrand...
raar maar waar maar hij staat op 50°  :s  is dit normaal? Nog mensen ervaring met smeg-brol? ^_^

nu staat het ei-suiker mengsel te kloppen voor nog een 26cm, en daarna nog een bladina te doen... hopelijk komt het goed!

2

Re: smeg oven...

Als ik smeg brol ding lees, vind ik het al knap dat je hem aan de gang hebt gekregen  :lol: .... sorry zie het voor me, maar verder geen ervaring met smeg.

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

3

Geeft dat ding wel graden celcius aan? Of graden Farenheit.

4

oei, geen idee, hoe kom ik dat te weten? Heb het opgegeven en ben de draagbare oven van mijn ouders gaan halen... nu uit zien te vinden hoe dat ding deftig mijn taarten bakt :-)

zelfs de pizza van mijn ventje was die dag grandioos mislukt en aangebrand bovenaan :-/ Raar ding die oven!

5

Zit er geen handleiding bij?
En anders googlen op typenummer en "handleiding"
Type nummer vind je vaak op een "plaatje" als je de oven deur open trekt!

6

ha cool, mercie, zal straks is piepen, ik had al een (mogelijke) handleiding gevonden (eerst gezocht op google foto's voor het model te weten, en dan naar de handleiding) maar ik heb er idd niet op gelet of het in celcius of farenheit is...

thx a lot :)