Onderwerp: Aangenaam, mijn naam is Sandra.
Hoi, mijn naam is Sandra, ik ben 34 jaar oud. Woon met mijn man Marcel, 2 katten en 1 cavia.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met bakken toen ik de oude (banketbakkers) schoolboeken van mijn opa erfde. Mijn opa was banket bakker. Deze boeken zijn ruim 80 jaar oud. Veel artikelen van toen die tijd bestaan tegenwoordig niet meer. Opa's taart heb ik naar anno nu aangepast, met behulp van de spullen van deleukstetaartenshop.
Ik heb zijn boeken geërfd, maar niet zijn handigheid
Wat ik vooral ontdekt heb is dat hoe meer ervaring hoe leuker het gaat worden. Het komt me niet aanwaaien, maar tot nu toe heb ik iedereen nog kunnen verrassen met een leuke taart.
Voor mijn oma heb ik heb een taart gemaakt die mijn opa altijd voor haar bakte. Heel emotioneel, maar wel een waanzinnig mooi moment. Vooral ook, omdat het meer dan 40 jaar geleden is dat ze de taart voor de laatste keer kreeg van mijn opa. Haar conclusie: Van buiten zag hij er precies hetzelfde eruit, maar hij smaakte toch anders.....
Maar goed, ik kan nog uren doorgaan met kleppen, maar dat zal ik jullie besparen. Alvast aangenaam kennis te maken.
Groetjes Sandra.