1

Onderwerp: Aangenaam, mijn naam is Sandra.

Hoi, mijn naam is Sandra, ik ben 34 jaar oud. Woon met mijn man Marcel, 2 katten en 1 cavia. 

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met bakken toen ik de oude (banketbakkers) schoolboeken van mijn opa erfde. Mijn opa was banket bakker. Deze boeken zijn ruim 80 jaar oud. Veel artikelen van toen die tijd bestaan tegenwoordig niet meer. Opa's taart heb ik naar anno nu aangepast, met behulp van de spullen van deleukstetaartenshop.

Ik heb zijn boeken geërfd, maar niet zijn handigheid  :o
Wat ik vooral ontdekt heb is dat hoe meer ervaring hoe leuker het gaat worden. Het komt me niet aanwaaien, maar tot nu toe heb ik iedereen nog kunnen verrassen met een leuke taart.

Voor mijn oma heb ik heb een taart gemaakt die mijn opa altijd voor haar bakte. Heel emotioneel, maar wel een waanzinnig mooi moment. Vooral ook, omdat het meer dan 40 jaar geleden is dat ze de taart voor de laatste keer kreeg van mijn opa. Haar conclusie: Van buiten zag hij er precies hetzelfde eruit, maar hij smaakte toch anders..... ;)

Maar goed, ik kan nog uren doorgaan met kleppen, maar dat zal ik jullie besparen. Alvast aangenaam kennis te maken.

Groetjes Sandra.

2

Re: Aangenaam, mijn naam is Sandra.

hoi Sandra,

Welkom op het forum. Als ik dat zo lees komt het wel goed met het taarten bakken bij jouw! Mooi verhaal, hopelijk kun je in ieder geval je oma nog vaak verrassen!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

3

Hoi Sandra!

Welkom op dit gezellige forum! Enne.... wij houden hier wel van een beetje geklep hoor  :P Veel bakplezier!

En niet vergeten foto's te maken van je creaties, dat is leuk voor bij je verhaal  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Hoi Sandra,

Wat leuk dat je er bij bent. Ik ben ook nog maar een groentje, maar oefening baart kunst vind ik. Veel plezier hier.

Groetjes Wendy :)

Aan het huishouden doen ga je niet dood, maar ik neem liever geen risico!
http://creataartjes.webklik.nl

wat een leuk verhaal er achter ook in ben nieuw hier

6

Welkom op het forum

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Hoi iedereen, gelukkig ben ik niet de enige die hier nieuw is. Gelukkig kom ik met cutters een heel eind  :D, met een klein tikkie overdrijven  ;) Lijkt zo'n taart al heel wat.

Vind het erg leuk jullie te ontmoeten!.