1

Onderwerp: Bosch keukenmachiene van de makro ?!

meiden is deze machiene wat voor biscuits ect te maken? hij staat in de makro folder als moederdag actie het is de bosch mum52120 mengkom 3,9 l incl. kneedhaak roer en klopgarde continu rasp en snijapp. met 3 snij en raspschijven

staat alleen niet bij hoeveel watt die is

oja prijs 148.75 incl

2

Re: Bosch keukenmachiene van de makro ?!

700 watt las ik ergens op internet

3

Ik heb deze mixer een tijdje geleden aangeschaft en ik vind hem super! Gebruik hem puur voor het maken van biscuit, botercreme, bavarois etc...

4

Deze lijkt mij ook erg interessant! Heeft goede reviews ( of in ieder geval het broertje/zusje 52110).
Heb nu een heel simpele tomado mixer die een herrie maakt  :(  en aardig warm wordt na 10 minuten.

Kon de mum alleen niet vinden in de online folder van de Makro, in welke stond hij ) neem aan de non food, blz nr?) en wanneer gaat de actie in?

5

@Mooijtje: het was bij de 'papieren' versie een apart losbladig-foldervelletje. Dus los van andere folders.

Ik zal eens kijken of ik hem vinden kan en inscannen, als ik hem niet online vind.

6

Deel 1:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HM4MZSNM-D.jpg

Deel 2:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KID4RJ6C-D.jpg

7

Super Annick, dank je wel!
Neem aan dat de actie net als de overige folders in gaat.
Even een ritje naar de Makro dus :)

8

Ik ben net in de Makro geweest en heb, ik kon het niet laten, een paar foto's gemaakt...... (nieuwe mobiel met fototoestel dus uitproberen ;))

Ik vond de kom bést klein moet ik zeggen.... :o

Foto 1:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CJBQOWPP-D.jpg

Foto 2:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGUVPBVW-D.jpg

Foto 3:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FRHNIL4K-D.jpg

9

Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen (afgelopen februari) en ben er nog steeds erg blij mee. Vind de mengkom groot genoeg. Bij mij gaat er biscuitmix in voor 7 eieren. Moet eerlijk bekennen dat ik de rest eigenlijk niet gebruik. Dus dat ligt in een kastje (in de weg :)).

10

Ik lees even mee. Ik heb hem ook in de folder zien staan en heb wel interesse. Ik heb nu een Kenwood Patissier, maar baal er van dat dat niet een echte keukenmachine is en ik er bijv niet mee kan snijden etc.
Als ik nu goede berichten lees, denk ik er toch over om hem te kopen en de Patissier te koop te zetten...

11

Ik ben toevallig ook wel nieuwsgierig..  :)
Al een tijd lang op zoek naar de Kenwood MX271 en ik was nét te laat voor de aanbieding bij de Makro.

Als ik de specificaties vergelijk zie ik dat de kom van de Bosch maar 0,1 liter kleiner is, dus dat is volgens mij wel verwaarloosbaar. Maar de Kenwood heeft een spatel en ik dacht wel eens gehoord of gelezen te hebben dat die ook juist erg handig is.

Biscuit en botercreme gaat dus goed.. Maar heeft iemand ook ervaring met het maken van icing in de Bosch MUM 52120?

12

@Kashu: bedoel je dan royal icing?

Hij ziet er echt prima uit hoor, deze Bosch.... het  handige vind ik dat de knop om de kom omhoog te doen aan de zijkant bovenop zit (links) in plaats van een stukje van de bovenkant af aan de áchterkant. Vind ik van de Patissier best onhandig (verder een prima apparaat!).

13

wat een mooie actie! maar voor de macro heb je zeker een pasje nodig net als sligro?  :nooo

14

@Annick

Ja, ik bedoel inderdaad Royal Icing. Omdat dat natuurlijk best wel hard wordt lijkt het me dat niet iedere keukenmachine dat goed kan mixen. En ik dacht dat de spatel daarbij misschien een uitkomst zou zijn.

En ik hoorde ook dat bij de Kenwood een nadeel is dat je geen kleine hoeveelheden kan mixen. Heeft deze Bosch dat toevallig niet?  :)

15 Laatst bewerkt door Kashu (01-05-2012 14:38)

Oh, voor de mensen die hem gaan kopen is hier nog een formulier te vinden waarmee je bij Bosch een gratis frietschijf kan aanvragen:

http://www.keukenmachineshop.nl/product … yline.html

@ Pinkcloud: Ja, je hebt een pasje nodig..

16

Ik ben ook benieuwd hoe de Mum bijv pannenkoekenbeslag mixt. Als ik dat met de Kenwood Patessier doe, dan vind ik dat er toch de nodige klontjes in blijven zitten.

17

Kashu schreef:

Oh, voor de mensen die hem gaan kopen is hier nog een formulier te vinden waarmee je bij Bosch een gratis frietschijf kan aanvragen:

http://www.keukenmachineshop.nl/product … yline.html

@ Pinkcloud: Ja, je hebt een pasje nodig..

Heel jammer! :s

18

ga toch even eenkijkje nemen ik maak vaak taarten met 9 eiren dus de kom moet wel groot genoeg zijn dat is wel een pre als ik toch geld aan het uitgeven ben wil ik wel een goede ,

pinkcloud ken je niemand met een eigen brdrijf vraag die gene of die zijn pasje aan je wilt lenen en dan kan je er zo in met een machtiging van die genen ,,,ik ken zoveel mensen die dat doen en eigelijk iedereen om ons heen heeft een eigen pas...

19

hmmm :think:  wel doen!! niet doen????
aaaah ikke weet het niet
ik ben al zo lang aan het rond neuzen en er is zo veel keuze!!!
druk aan het veder denken dan maar  :think:  :think:  :think:

20

creabea schreef:

ga toch even eenkijkje nemen ik maak vaak taarten met 9 eiren dus de kom moet wel groot genoeg zijn dat is wel een pre als ik toch geld aan het uitgeven ben wil ik wel een goede ,

pinkcloud ken je niemand met een eigen brdrijf vraag die gene of die zijn pasje aan je wilt lenen en dan kan je er zo in met een machtiging van die genen ,,,ik ken zoveel mensen die dat doen en eigelijk iedereen om ons heen heeft een eigen pas...

:nooo helaas.....

21

Waar woon je dan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

22

Twijfel.. twijfel..  :think:
Ik ga hem toch maar halen  :Y

23

Marjazusvan schreef:

Ik lees even mee. Ik heb hem ook in de folder zien staan en heb wel interesse. Ik heb nu een Kenwood Patissier, maar baal er van dat dat niet een echte keukenmachine is en ik er bijv niet mee kan snijden etc.
Als ik nu goede berichten lees, denk ik er toch over om hem te kopen en de Patissier te koop te zetten...

Als je je kenwood kwijt wil wil ik hem graag overnemen!!!

Groetjes Yvon

24

yvoline schreef:
Marjazusvan schreef:

Als je je kenwood kwijt wil wil ik hem graag overnemen!!!

Oké, ik zal het in gedachten houden!

25

Omdat ik nu met een heel simpel mixertje werk met een nog veel kleinere kom denk ik dat het voor mij alleen maar vooruitgang is.
Mijn oom gaat hem deze week voor mij halen (die woont er bijna om de hoek) en volgende week heb ik hem in huis :)