1

Onderwerp: Cricut cake machine!

Hallo allemaal!

Ik ga zometeen mijn cricut cake machine halen  :Y
Ik ben helemaal happy, totdat ik net zat te lezen dat het allemaal zo makkelijk niet is. :s
Lees dat je je marsepein of fondant moet laten drogen in de vriezer moet doen, dat het snel rafelt.
En dan met die snelheden enzo?

Oh god ik ben altijd zo haastig he, kopen zonder eerst goed te lezen.
Is het nou echt zo moeilijk? en ga ik nu een hele vele te dure aankoop doen?

Iemand tips?
liefs van mij....

2

Re: Cricut cake machine!

Veel plezier met de cricut. Ik zit nog in de twijfel of ik wel/ niet de cricut ga kopen.
Heb al aardig wat filmpjes gekeken op youtube. Daar kan je denk ik ook veel van leren. En ja geduld.....dat is denk ik wel het belangrijkste!

3

Makkelijker kan ik het niet maken.. leuker wel  :9

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171400

Nu woon je niet echt in de buurt, maar op donderdag 3 en zaterdag 5 mei geef ik in onze winkel in Almere een cricut demonstratie, van 14.30 -15.00 uur.. Ik laat dan stap voor stap ook de instructies uit het topic door dat je bij de link vind. En zal laten zien welke leuke figuren de cricut kan uitsnijden  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Hopen dat zo'n demonstratie een keer gehouden wordt in Haarlem! Lijkt me helemaal leuk!

:Y ,ook voor mij een beetje ver weg. Tenzij je ook gaat demonstreren op de sugar arts show  :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

6 Laatst bewerkt door Bommeltje (02-05-2012 23:20)

zoethoudertje schreef:

:Y ,ook voor mij een beetje ver weg. Tenzij je ook gaat demonstreren op de sugar arts show  :)

Nee ik zal dit jaar niet aanwezig zijn op de sugar art show  :nooo
Vorig jaar op de KreaDoe hebben ik en een collega wel 5 dagen staan demonstreren.

De winkel in Wormerveer houdt meen ik zaterdag ook een demonstratie, of haarlem hem gaat demonstreren weet ik niet. Elke winkel organiseert haar eigen demonstraties. Daarnaast heeft niet elke winkel een demonstratie model tot haar beschikking.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik had voor zaterdag toch al een ritje Almere in de planning, dus dan komt die demonstratie wel heel mooi uit!  :Y

Mijn cricut staat hier namelijk toch wel een beetje werkeloos te staan, terwijl ik er zo ontzettend blij mee was.  :| Het is eigenlijk dat ik het allemaal een beetje omslachtig vindt, dus wat extra uitleg kan helemaal geen kwaad.   :D

~ Never waste a good crisis... ~

8

Bommeltje schreef:

De winkel in Wormerveer houdt meen ik zaterdag ook een demonstratie, of haarlem hem gaat demonstreren weet ik niet. Elke winkel organiseert haar eigen demonstraties.

Naaldwijk dus ook :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Ik ben al een tijdje op zoek naar een cricut cake machine (het liefst de grootste) en las hier op het forum dat ze in Amerika een stuk goedkoper zijn en dat er best veel mensen zijn die ze daar bestellen. Nou heb ik een aantal van die Amerikaanse websites benaderd maar ze verzenden niet naar Nederland! WIE KAN MIJ HELPEN??? Ik vind ze hier echt te duur om er 1 aan te schaffen.

10

al eens op amazone.com gekeken?
die versturen volgens mij wel naar nederland

Ze verzenden niet naar heel de EU/Europa. Dit heeft met belastingen en/of invoerrechten te maken. De enige optie is dan dat iemand uit de VS je hem cadeau doet (mits onder de eur 300, meen ik).

Twee keer knippen, nog te kort.

12

Er zijn ook doorzenders te vinden op internet. Je laat je circut naar hun (in USA) versturen en zij sturen m dan naar je door. Ze vragen er dan wel wat geld voor. Even googlen!

13

Ik heb de mijne ook uit de vs latem komen.
Even goolen op cricut machine, dan vind je die die site vast wel.  :Y

~ Never waste a good crisis... ~

marleentje87 schreef:

al eens op amazone.com gekeken?
die versturen volgens mij wel naar nederland

Ik kan de machine op deze site niet vinden.
Weet je zeker dat ze ze hier verkopen, heb je dan misschien de link voor mij?
Alvast bedankt!

15

oeps er staat een e teveel.
is amazon.com en dan zoeken op cricut cake.
let er wel op de het .com is want bij mij wil hij wel eens op de franse uitkomen :s
kan even niet linken want mijn internet doet echt mega moeilijk, kost me al 15 minute om op het forum te komen :s
denk dat upc weer eens storingen heeft
laat het even weten als je het nog steeds niet kan vinden dan kijke ik vanavond na cursus nog even voor je

16

amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=cricut+cake

alleen even www. ervoor plakken weet namelijk niet of deze site is toegestaan op het forum

marleentje87 schreef:

amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=cricut+cake

alleen even www. ervoor plakken weet namelijk niet of deze site is toegestaan op het forum

Bedankt, maar het lukt niet met het adres invullen.
Ik heb nu een nieuwe besteld via kars.nl voor €221,00 dat is dan de grote cricut cake machine, dus dat is wel te doen.

Jaaa ook ik heb hem in huis, nu nog even uitpluizen hoe het allemaal werkt!