1

Onderwerp: Gezocht kenwood k klopper

Sinds kort heb ik via via een oude kennie gekregen. Super blij mee natuurlijk scheelt echt heel veel werk, maar er is 1 probleem. De k klopper is door de vorige eigenaar in de vaatwasser gegooid en daar kan aluminium niet tegen. Is er iemand die misschien een k klopper over heeft (heel onwaarschijnlijk) of weet waar ik deze voor weinig kan bestellen? De kookwinkels hier in de buurt hebben alleen originele onderdelen en die zijn heel duur. Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes petra

Groetjes Petra

2

Re: Gezocht kenwood k klopper

Een onderdelen winkel?
Zoals PlentyParts, Handyman (hoopmdat ze beter meewerken dan die in V'daal) of via een online onderdelen winkel, onderdelen online punt nl bijvoorbeeld? Staat dat er niet op kun je altijd mailen of ze dat kunnen bestellen... Als manlief niet aan een onderdeel kan komen dan bestellen wij het daar, en dat doen hun op 't werk ook ;-)

Onderdelenwinkels wat een goed idee. Daar kom ik alleen voor stofzuigerzakken, totaal niet aan gedacht dat ze daar ook andere onderdelen kunnen hebben..... Dank voor de tip.

Groetjes Petra

4 Laatst bewerkt door Brenda1512 (26-04-2012 20:49)

Je bent soms verbaasd wat ze kunnen leveren, mocht het niet lukken, mail me even, zal ik die man van mij eens aan 't werk zetten ;-)

5

Ik heb er een gezien op MP.Weet niet of deze past.