1

Onderwerp: Een nieuwe oven; 3D Hetelucht?

Binnenkort gaan wij verhuizen en dan krijg ik een nieuw gasfornuis met oven, in dit huurhuis zit alles in de keuken ingebouwd, in het nieuwe helemaal niets!

Het fornuis is al uitgezocht (Bosch HGV745220N)

Nu heb ik 'm uitgezocht op de afmetingen van de oven (h 32,9 x b 48,2 x d 42,0  :D ) en een lekker uitgebreid ovenprogrogramma!
Nu zat ik er nog eens naar te kijken op internet, en toen las ik dat het 3D hete lucht was?!?! Mijn eerste gedachte; wat voor een malligheid is dit nu weer!?

Mijn vraag is eigenlijk; heeft één van jullie hier ervaring mee of kan iemand mij precies uitleggen wat het nou in de praktijk betekend?
Op Google vind ik van die technische praatjes, die gaan vaak mijnn petje te boven!

Alvast bedankt!

2

Re: Een nieuwe oven; 3D Hetelucht?

Je mag naar Keuken- en andere apparatuur.

Move ~>

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

deze circuleerd de lucht helemaal rondom zeg maar, niet alleen van links naar rechts . klink wazig maar snap je m?

is erg fijn als je meerdere dingen gelijk moet bakken
bij biskwie en cake en zo is boven onderwarmte t fijnste als je er maar 1 hoeft te bakken en 3d hetelucht bij meerdere tegelijk

denk er wel aan dat je 10% van je tijd en temperatuur af moet halen in vergelijking met boven/onderwarmte

succes en wat kan jij gaan bakken nu

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

4

Aha! Dit klinkt duidelijker!
Dank je!

En gaan bakken, ja! Heerlijk! Van een kleine inbouw combi oven na deze oven! Kan niet wachten!