1

Onderwerp: Clatronic KM3323

Hooi,

Ik weet dat er al een aantal forums over zijn, maar ik kan nog steeds niet precies vinden of het nou een goeie machine is of niet.
Ik wil heel graag een keukenmachine, maar als 15-jarig meisje een Kitchenaid aanschaffen is een beetje té duur (hoe graag ik ook zou willen). Maar nu heb ik wel eentje van Clatronic gezien, de KM3323. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Werkt hij goed, lukt kleinere hoeveelheden ook?
Alvast bedankt!

Re: Clatronic KM3323

Ik heb ergens een review filmpje gezien en die vrouw had hem van ebay voor 155 dollar. De echte kitchenaid. Ik heb gekeken en daar hebben ze hem voor 300 euro ongeveer. Is dat betrouwbaar? Ik heb behoorlijk vaak dingen besteld op ebay en dat is altijd aangekomen, maar dit is toch wel een beetje andere prijsklasse...

En anders toch weer terug op de clatronic?!

3

Als je zo'n machine via Ebay besteld kan het zijn dat je er ook nog import belasting over moet betalen. Heb ik ook altijd als ik schoenen via ebay uit Amerika bestel. Dus dan kan hij als nog veel duurder uitvallen.

4

O en Amerika heeft andere stekkers en aansluitingen dus daar moet je ook nog aan denken!

Ohja, dat was ik even vergeet, die invoerrechten...
Ik wil zo graag zo'n Kitchenaid maar no way dat m'n ouders dat gaan betalen...

Maar iemand dus ervaring met die Clatronic?

6

Ik heb ook naar die Clatronic gekeken maar ik ga toch voor een Kenwood!

Die hebben hele goede reviews en is niet al te duur.
Ik ga voor de Kenwood KM264.

Je krijgt er veel bij en al gebruik je al die extra spullen niet je hebt iig een goede machine met 900 watt en wat ik zoal op dit forum lees zijn de eigenaars er erg tevreden mee!

7

Ik heb deze machine een tijdje terug in de actie bij de trekpleister gekocht. Ben er tevreden over. Hij doet het prima, ook kleine hoeveelheden biscuitmix en botercreme gaat ook prima.

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

8

Dus de clatronic is goed?

Zit ook te denken om die te halen.

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

9

Ik heb ook de Clatronic besteld bij Neckerman.   Kreeg echter een bomann opgestuurd.   Precies hetzelfde apparaat maar dus andere merknaam.   Heb hem binnen gekregen en mocht hem uitproberen.
Apparaat ziet er erg mooi uit, maar maakt echt heel erg veel herrie.  Ikweet dat alle keukenmachines  geluid maken maar dit viel mij heel erg tegen.
Heb hem daarom terug gestuurd en nu dus nog steeds geen keukenmachine.   Kitchen Aid is ook mijn droom...  maar erg duur.

groetjes Marina

10

Ja kitchen Aid wil ook graag, en voor nu is het voor mij gewoon te duur.

Nu doe ik alles met mixer van Philips, verder geen problemen mee hoor.
Maar als ik een taart van 30cm wil bakken, dan loopt al het beslag over m'n mixer heen.

Dus zoek echt 1 met een 5L kom.

Er is zoveeeeeeeel keus pfffff

11

Hier ook een tevreden gebruikster van de Clatronic  :Y  Grote mengkom en heerlijk luchtig beslag!! Ik vind het een aanrader, zeker voor de prijs :thumb:  :thumb:

Groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

12

Dank je voor de reactie, dan ga ik die ook halen.