Re: Vernieuwde biscuitmix van Funcakes ????
ik bak gewoon traditioneel biscuitbeslag.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vernieuwde biscuitmix van Funcakes ????
ik bak gewoon traditioneel biscuitbeslag.
Ik gebruik de jamin biscuitmix, die bevalt echt heel goed. de taarten worden hoog en luchtig. Ik heb de oude fun cakes mix helaas nooit gebruikt, dus ik kan het niet vergelijken. de jamin mix is volgens mij ook iets goedkoper, wat mij ook wel goed uit komt
smaken verschillen, dus daar ga ik niet over twisten Ik vind hem lekkerder en er ook mooier uitzien
Ik gebruik de jamin biscuitmix, die bevalt echt heel goed. de taarten worden hoog en luchtig. Ik heb de oude fun cakes mix helaas nooit gebruikt, dus ik kan het niet vergelijken. de jamin mix is volgens mij ook iets goedkoper, wat mij ook wel goed uit komt
Ja, de jamin mix is goedkoper, maar er zit dan ook de helft minder in... dus per kg is hij duurder...
o haha ja ik zie t al de kilo zakken zijn van funmix 50 cent goedkoper. ik heb die van jamin toen in de aanbieding gekocht, vandaar dat me iets bijstond over goedkoop. naja ik vind ze iig lekker
Het nieuwe recept ruikt idd meer naar vanille, maar verder merk ik zelf geen verschil hoor! Ik ben juist blij dat als ik een koemelkvrij taartje moet maken, ik deze mix kan gebruiken.
Ow, ik had laatst een "vernieuwde" verpakking van Funcakes. Zo vernieuwd rook hij echter niet. Ik mixte, maar ipv. lekker luchtig en wit, werd ie geel en waterig en het erge was, het rook naar sigaren Ik ben toen terug gegaan naar Pipoos met die mix en heb een nieuw pak gekregen. Verder heb ik Funcakes nog gemaild, of er meerdere klachten waren en ze hebben me naar het serienummer gevraagd om het te checken. Verder kreeg ik ook een nieuw pak mix van Funcakes
. Maar heb nog niet vernomen, of er iets met het nummer aan de hand was... Dus is afwachten nog.
Net de eerste taart gebakken met de nieuwe funcakes mix. Qua geur ruikt hij inderdaad sterker. Maar bij snijden en vullen niets van kruimelen of plakkeriger gemerkt.
Smaak kan ik nog niets over zeggen, ga ik morgen testen. Kom ik op terug....
Vandaag taart van de nieuwe mix gegeten: niets mis mee, smaakte heerlijk!
hier geen sigarenlucht of wateriger..
in het begin wel gelig maar na de kloptijd die je normaal nodig heb is het gewoon wit en luchtig
ik heb wel de laatste keren met de "nieuwe"mix last van dat de biscuit niet mooi hoog word maar weet niet zeker of dat ligt aan de mix of aan mn nieuwe keukenmachine...
helemaal met je eens, veel kruimeliger en wat chemischer van geur.
ik heb ook suze's recept van opas cake geprobeerd, maar die is te vast.
van de molen hier, komt niet mooi hoog......
dus ik zoek lekker verder!
Afgelopen weekend 5 kilo zak gekocht van funcakes met daarop de sticker "vernieuwd recept".
Wat me opviel is dat hij veel geler is in begin, maar zoals hierboven ook vermeld, na 10 minuten met de kennie is hij net zo wit als anders. Kapsels komen ook net zo hoog. Andere geur heb ik niet geroken. En kwa smaak weet ik nog niet.. Ze zitten nu in vriezer, komend weekend een maken voor m'n mams voor moederdag dus die zal ik even proeven.
En heb hem dus ook nog niet doorgesneden... Kruimelige moet ik ook nog testen dus.
Hou er nooit zo van als er ineens een sticker "vernieuwd" op iets zit wat ik altijd al goed vond, hehe.
Ja ik heb ook 1 en al drama met mijn kapsels. Ik krijg alleen nog maar kapsels met van die knikken in het midden. Heb van die diabolo vormige kapsels sinds de verandering............
Last van het kruimelen heb ik niet zo maar wel dat het zo luchtig is dat mijn vlaaivullingen erdoorheen zakken! Met een dun laagje creme eronder gaat het beter, maar toch dit had ik bij de "oude" receptuur niet..
Ja jammer he dat ze iets wat gewoon goed is willen veranderen.
Ik hou hier nooit zo van.
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er dus last van heeft.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, want idd de geur, structuur en smaak zijn anders...
Ik heb sinds kort een pak gekocht van funcakes, maar dat is tevens ook mijn eerste pak voor mijn eerste taartjes (A) Ik kan het dus niet vergelijken, maar ik was er erg blij mee. het was een mooie, luchtige biscuit die tijdens het snijden niet uit elkaar viel en qua geur en smaak ook erg lekker was heb ik van de familie vernomen haha.
Dus sorry ik kan er weinig over zeggen maar ik ga het bij volgende zakken wel in de gaten houden...
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, want idd de geur, structuur en smaak zijn anders...
Weet niet wanneer jij gemaild hebt, maar ik heb ze vanmorgen een mail gestuurd met de topics hier op het forum over de vernieuwde mix.
Ben benieuwd of we er iets op horen.
Als ik mag kiezen wil ik de "oude" mix weer terug.
Eventueel een koemelkvrije versie apart op de markt.
dat is het punt een aparte zullen ze niet doen
dus dan moet ik weer klooien met een basisrecept die ik nooit zo lekker krijg als de mix
Ik heb vandaag een mail terug gekregen:
Wat vervelend dat je vullingen doorzakken. Wij zijn aan het bekijken wat hiervoor de beste oplossing is. We houden je graag op de hoogte. Heb je misschien batchcodes voor ons van verpakkingen waarmee je dit probleem hebt ondervonden?
Dus ik ga die batchcodes maar opsturen, wie weet helpt het..
ik weet het niet ik maak pas begin dit jaar taarten
Hebben ze daar nog op gereageerd? Ben wel benieuwd wat ze zeggen
oeps sorry...heb er overheen gelezen...
oeps sorry...heb er overheen gelezen...
Nee hoor.
Maxii heeft antwoord gehad, voor zover ik weet Yavahn nog niet, nog niets gelezen hier en ik heb ook nog geen antwoord gehad.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Altijd mooie biscuits en nu alleen maar ingezakte taarten,kruimelig,niet af te smeren,plakkerig. En die geur,niet lekker. De smaak daarentegen is wel goed. Baal er goed van, heb al het nodige weg kunne gooien. Ook maar even een mailtje aan wagen.
Ik heb gisteren antwoord gehad. Ze gaan de mix terug verbeteren zeggen ze en dan krijg ik een zak van die mix... zal ff knippen en plakken:
"Goedemiddag Yvonne,
Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben naar aanleiding van de klacht een onderzoek ingesteld en er komt een wijziging in het recept zodat deze weer lekker en goed is. Zodra deze nieuwe mix bij ons binnen is sturen wij je een nieuwe zak toe.
Graag ontvangen wij je adres gegevens.
Met vriendelijke groet, ... "
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vernieuwde biscuitmix van Funcakes ????