Onderwerp: goed alternatief van een kitchenaid
Ik heb nu een kruidvatmachine alleen die maakt zo,n herrie dat ik
Wel een andere wil.
Een kitchenaid is me te duur dus vandaar mijn vraag voor een goed alternatief
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » goed alternatief van een kitchenaid
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb nu een kruidvatmachine alleen die maakt zo,n herrie dat ik
Wel een andere wil.
Een kitchenaid is me te duur dus vandaar mijn vraag voor een goed alternatief
Ik heb me er net in verdiept. Wil geld vragen voor mijn verjaardag om een echte goeie te kopen.
Ik ga voor de Kenwood. Er zijn verschillende prijsklasse ik ga voor die van 299,00. Ook veel geld maar hij schijnt beter te zijn dan de kitchen aid.
Succes
Ik heb me er net in verdiept. Wil geld vragen voor mijn verjaardag om een echte goeie te kopen.
Ik ga voor de Kenwood. Er zijn verschillende prijsklasse ik ga voor die van 299,00. Ook veel geld maar hij schijnt beter te zijn dan de kitchen aid.Succes
welke type is dat susan
Ik ga voor de KMX54 Kenwood.
Je hebt deze ook veel duurder maar dan zitten er allemaal hulpstukken bij die ik niet nodig heb.
nix is beter en mooier dan een kitchenaid!!!
Aan mij heb je dus nix eigenlijk, ik ben totaal niet opjectief!
er zijn wel goede kenwoods maar het licht er ook wel erg aan hoe veel je hem gaat gebruiken en wat je er mee wilt doen enz.
ik heb de Kenwood MX271 Patissier Stand Mixer en ben er superblij mee!!
op bobshop.nl kun je hem voor 200euro vinden.
Ik koop hier regelmatig mijn electronica en ben erg blij ook met de service.
Ik ben een beginnende taarten maker
en € 549 is me net even te veel
ik snap dat het een flinke investering is, maar met de KA ga je wel je hele verder leven doen.. (zeggen ze).
Ik zou in ieder geval niet meer zonder willen. Ik heb er ook allerlei hulpstukken bij en ik gebruik hem bijna iedere dag, al is het maar om de komkommer in schijfjes te snijden of de parmezaanse kaas te raspen...
Ja, de kitchenaid is echt een keukenrobot. Ik vind hem voorlopig ook te prijzig en zal niet alle functies gebruiken.
ik heb de Kenwood MX271 Patissier Stand Mixer en ben er superblij mee!!
Ik heb deze gekocht bij de makro ze hadden nog 1 staan ben er blij mee.
fayalobi schreef:ik heb de Kenwood MX271 Patissier Stand Mixer en ben er superblij mee!!
Ik heb deze gekocht bij de makro ze hadden nog 1 staan ben er blij mee.
Hee super die website!!
Heb je genoeg aan die 4 liter kom??
Ik had ook geen geld voor een kenwood of kitchenaid. Na lang zoeken vond ik deze. Ik heb hier een bosch mum 4. Bevalt me zeer goed! En de prijs was onder de 100 euro.
Hij is uit te breiden met allerlei dingen die je erbij kunt kopen maar de basis dingen voor taart zitten erbij.
Kom voldoende groot...ik wil hem niet meer kwijt..kan hem je echt aanraden.
Ik heb hem gekocht bij redcoon en dat bevalt ook goed.
Ja lastig he, voor mij hoeft hij niet persee met al die uitbereidingen omdat ik al andere apparaten heb liggen. Maar ja als het erbij zit is het wel leuk.
Wat ik me afvraag is 400 watt (de kenwood 199,00) voldoende of is de 700watt van de Bosch beter?
En is 4 liter voldoende??
Nu begin ik weer te twijfelen terwijl ik voor de kenwood van ongeveer 299,00 zou gaan.
Erg is dat he he ik twijfelde ook maar ik was bj de makro en daar stond ie voor 165 dus heb hem toch maar meegenomen
ik vind 4 liter prima! ook de 400 watt.
ik ben zelf ook al een poosje aan het rond neuzen en info zoeken wat nu beter is
maar ik zie het helemaal niet meer
ik wou dat ik een kitchenaid kon betalen dan was ik er snel uit
maar helaas
hier is nog steeds geen geld boompje gegroeit whaha
ik wil een goed apperaat voor niet al te veel geld
die dus goed alles meeneemt in de kom
maar ik lees gewoon met je mee
al denk ik niet dat het veel opschiet whaha iedereen heeft weer een andere keukenmachine en dan twijfel ikke weer
Ik ben een beginnende taarten maker
en € 549 is me net even te veel
Tja ik heb geluk gehad, ik had hem 1,5 jaar terug nieuw gekocht voor 380,-!!!! En dat vind je nu niet meer.
Ik had ook geen geld voor een kenwood of kitchenaid. Na lang zoeken vond ik deze. Ik heb hier een bosch mum 4. Bevalt me zeer goed! En de prijs was onder de 100 euro.
Hij is uit te breiden met allerlei dingen die je erbij kunt kopen maar de basis dingen voor taart zitten erbij.
Kom voldoende groot...ik wil hem niet meer kwijt..kan hem je echt aanraden.
Ik heb hem gekocht bij redcoon en dat bevalt ook goed.
Hahah is lastig he? Ik heb mij destijds laten leiden door de kosten. Wattage vond ik prima, hij doet wat hij moet doen en geen onnodige dingen erbij. Ik heb er nu wel meer bij en dat vind ik handig maar dat is gewoon los erbij kopen wat je nodig hebt.
Mijn motivatie was toen heel sterk: waarom veel geld uitgeven voor een bepaald merk terwijl je voor minder ook een hele goede kunt krijgen? En zo bleef er weer wat over om uit te geven in de shop
Ja ik ben het eens dat je geen hele dure hoeft te kopen als een goedkopere ook het werk doet wat je wilt. Ik ga me iets meer verdiepen in de Bosch en de Kenwood. Vind de prijsverschillen best groot en ik denk dat ik misschien wel iets meer neig naar de Bosch.
Hihi helemaal om. Ik ga even informeren hoeveel ouders en schoonouders willen doneren voor mijn verjaardag dat scheelt dan toch weer
Ik laat de keus nog wel weten,
Ik heb de Kenwood Pattisier, voor het bedrag dat hij kostte vind ik hem meer dan geweldig.
Sinds ik de tip las om eerst de "natte" ingredienten in de kom te doen en daarna de mix/boter etc. blijft er ook niets meer onder in de kom plakken.
Hier heb ik eigenlijk nooit geen last mee gehad
Gewoon alles erin en aanzetten maar.....
Hey
Ik heb ook sedert woensdag de kenwood chef titanium gekocht, heb hier ook verschillende dingen gelezen en afgewogen wat ik wel wilde en niet wilde. Wilde dus wel wat euro's betalen voor een degelijk machine en het liefst met food processor erbij want dan kan je er alles mee, nu heb hem al tweemaal gebruikt deze week en ook ik ben reuze kontent ermee. Niet altijd de goedkoopste is de beste zei mijn man, mag ik dus ook blij zijn dat hij een goede bijdrage geleverd heeft aan mijn nieuw machine. Zou zeggen ga voort op je eigen gevoel en je eigen portemonee.
Succes
Debbie
Ik heb ook de Kenwood en ben er super blij mee had ook liever de kitchenaid gehad maar daar heb ik nu het geld gewoon niet voor en de Kenwood doet zijn werk meer dan goed!
ik lees even mee ben aan het twijfelen over 3 keukenmachine's
bosch MUM52110 145,- 3,9 liter en 700watt
bosch MUM52120 167,- 3,9 liter en 700 watt
kenwood mx275 200,- 400 watt en 4 liter
zon groot verschil van watt, ik weet niet wat beter is?
en ik ben revieuws aan het lezen of deze ook kleine hoeveelheden kan mixen. boter etc.
iemand ervaringen hiermee?
en met welke klopper of garde botercreme en bisquitdeeg wordt gemixt.
dus kortom..ik lees even mee
Denk dat het niet zoveel uitmaakt tussen deze.
Ik heb zelf de kenwood gehad (met nu iets geupgrade naar Titanium chef van Kenwood) en moet zeggen dat de patissier wel erg stevig is en makkelijk te bedienen. Heb de bosch ook wel gevoeld in de winkel en vond het sluit mechanisme niet zo fijn. Zit ook geen normale k-kloppen bij maar een soort platte garde, voor mijn gevoel is dit minder stevig voor de boter.
Ik zou zeggen Kenwood, maar denk dat ze beiden even goed zijn. Als je graag in de keuken staat en je neemt de sluiting van de mum voor lief dan zijn die extra onderdelen natuurlijk wel fijn...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » goed alternatief van een kitchenaid