1 Laatst bewerkt door kimvanderloop (06-04-2012 07:33)

Onderwerp: welke bosch MUM

ik wil een bosch mum gaan kopen, dit ivm ruimtegebrek in keuken en de prijs!!

maar er zijn zo veel keuze's, ik weet het even niet meer.

ik ben in ieder geval op zoek naar eentje die ook kleine hoeveelheden botercreme en biscuit kan mixen omdat ik meestal maar 1 taartje tegelijk maak.
welke kan ik dan het beste kopen?
en hoeveel watt minimaal is goed voor een mixer. heb er van 400 watt en 550 en 700 gezien.

groetjes kim

2

Re: welke bosch MUM

Ik heb die van 900 watt.
Ik geloof MUM54230
Die van 600watt zag ik een paar keer als aanbieding voorbij komen voor een leuk bedrag maar ik weet niet of die nog geldig zijn (Ibood iig niet).

Ik heb de mijne gekocht via een internet site die ik je niet kan aanraden (bestelling stond bijna een week op de verzendafdeling terwijl mijn oude keukenmachine kapot was gegaan en ik hem echt nodig had ivm het cateren van een musical). Dan is binnen twee dagen na verzending ineens meer dan een week  :/

3

Ook ik ben me aan het orienteren(en sparen  :Y ) voor een keukenmachine. De Bosch machines staan ook op mijn lijstje (naast de Kenwood KM266). Alleen zat ik laatst op de site van de lidl naar hun productvideo's te kijken. Daar stond een filmpje van hun keukenmachine die ik verdacht veel op de Bosch vind lijken............
Ben nu nog aan het dubben of ik hierop wacht tot ze weer bij de Lidl zijn of dat ik toch voor een Bosch ga. De bosch mum 5 heeft wel een hoger wattage (900) dan die bij de lidl (600 of 650, dat weet ik niet meer)

was ook benieuwd of deze veel herrie maakt? 900 watt is best veel toch??

en met welke klopper of garde maak je bisquit en met welke botercreme?