1

Onderwerp: Keukenapparatuur

Mijn fantastische Kenwood keukenmachine. Ik kan lekker alvast andere dingen doen terwijl hij staat te mixen. Ideaal. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJPYRXR3-D.jpg

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

2

Re: Keukenapparatuur

Ik gebruik zelf een Handmixer, en ik mix max. 5 min. zo erg vind ik het dan niet.

Ik vind deze hierboven wel heel mooi, maar der zit ook wel een kostenplaatje aan.

En als je nou heel veel taarten verkoopt, dan is de Kenwoon waarschijnlijk erg handig. Maar ik ben en een beginneling, en ik verkoop mijn taarten niet, ik geef ze nu nog weg.

Wil ze wel verkopen, maar weet niet of ik echt mensen in de buurt heb die daarvoor willen betalen

Ik heb een handicap aan mijn rechterschouder, vandaar. Ik kan niet lang met de handmixer mixen. Er zit idd een kostenplaatje aan, maar ach, iedere hobby kost geld. Ik heb afgelopen zomer, na 2 jaar, een  letselschade procedure afgesloten, dus zijn de kosten niet zo'n issue, gelukkig. Werken kan niet meer, dus dan zoek je andere dingen hè. Ik geef ze ook weg hoor, ik doe het ook voor het plezier.
Groetjes, Sjaan.

Ik heb ook een Kenwood en kan niet meer zonden. Je zet hem idd aan en in die tussen tijd bakvorm invetten of iets anders in de keuken doen.
Bak ook regelmatig brood en dat is echt fijn dan het kneden met de Kenwood.

En taarten ja die geef ik ook weg en bak niet op bestelling. Heb al wel een paar keer gedaan als iemand het over een taart had zo van o die wil ik wel bakken, maar dan kies je er zelf voor

5

Welk type is dit Sjaan? En kan er trouwens ook een vleesmolen op? Want dat wil ik ook heel graag.

Sorry, beetje laat.

Het is de KMC 560 GL. Er kunnen heel veel hulpstukken op. Ze worden er niet standaard bijgeleverd. Alleen de deeghaak, ballongarde, K-klopper en spatel. In vind de K-klopper ideaal voor biscuitdeeg.
Ik heb hem nu een paar weken en ben er nog steeds heel erg blij mee.

7

Ah, dank je wel! Ik heb er nog geen gekocht dus laat maakt niks uit.  :)

8

Wat super om dit te lezen ben net van de week op pad geweest om te kijken welke mixer ik wil hebben nu de vraag wat groter wordt. Heb geen arm meer over met al die mixen die 10min gemixt moeten worden.
Ik zit ook aan de kenwood te denken. ben volgende week jarig dus ga maar centjes vragen voor dit apparaat!

Zo leuk deze nieuwe hobby!