Onderwerp: [FEEDBACK] Danstaart voor Jongen

Hi taartenliefhebbers,

Een opdracht, een stoere dans taart voor een jongen, hierbij het resultaat..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PVWWHSMG-D.jpg

Met Zoete Groeten,

ZOET! Lekkernijen

2

Re: [FEEDBACK] Danstaart voor Jongen

Ik vind hem echt prachtig !
Welke vulling zit er in ?

3

Ziet er mooi uit hoor

4

Mooi hoor!

Mijn vriend noemt parel randjes altijd ''zo'n meiden randje'' (oké, meestal zegt hij het iets minder vriendelijk... Maar om dat hier te gaan herhalen :-P). Ik weet nog niet of ik het met hem eens ben.

Ik had in dit geval een rand van sterren misschien wel gaaf gevonden... Of misschien ook wel te veel. Ach, ik vind hem tof!

Heidi0806 schreef:

Ik vind hem echt prachtig !
Welke vulling zit er in ?

Hi, hij is 2 maal doorgesneden en gevuld met aardbeien bavaroise en aardbeien jam.. Om te smullen!

Maartje1234 schreef:

Mooi hoor!

Mijn vriend noemt parel randjes altijd ''zo'n meiden randje'' (oké, meestal zegt hij het iets minder vriendelijk... Maar om dat hier te gaan herhalen :-P). Ik weet nog niet of ik het met hem eens ben.

Ik had in dit geval een rand van sterren misschien wel gaaf gevonden... Of misschien ook wel te veel. Ach, ik vind hem tof!

Hi! Klopt ik heb er ook ontzettend lang overnagedacht omdat het toch vaak snel "meisjes"achtig wordt. Ik heb geprobeerd om een rand te maken met daarin sterren uit te drukken, hieronder een gele strook te plaatsen zodat het gele sterren zouden worden, helaas had dit geen mooi zicht.

De visite van het jongetje heeft heel lang moeten wachten op de taart, aangezien het jongetje het te zonde vond om de taart aan te snijden haha!

7

Heel leuk