Onderwerp: [FEEDBACK] Danstaart voor Jongen
Hi taartenliefhebbers,
Een opdracht, een stoere dans taart voor een jongen, hierbij het resultaat..

Met Zoete Groeten,
ZOET! Lekkernijen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Danstaart voor Jongen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hi taartenliefhebbers,
Een opdracht, een stoere dans taart voor een jongen, hierbij het resultaat..

Met Zoete Groeten,
ZOET! Lekkernijen
Ik vind hem echt prachtig !
Welke vulling zit er in ?
Ziet er mooi uit hoor
Mooi hoor!
Mijn vriend noemt parel randjes altijd ''zo'n meiden randje'' (oké, meestal zegt hij het iets minder vriendelijk... Maar om dat hier te gaan herhalen :-P). Ik weet nog niet of ik het met hem eens ben.
Ik had in dit geval een rand van sterren misschien wel gaaf gevonden... Of misschien ook wel te veel. Ach, ik vind hem tof!
Ik vind hem echt prachtig !
Welke vulling zit er in ?
Hi, hij is 2 maal doorgesneden en gevuld met aardbeien bavaroise en aardbeien jam.. Om te smullen!
Mooi hoor!
Mijn vriend noemt parel randjes altijd ''zo'n meiden randje'' (oké, meestal zegt hij het iets minder vriendelijk... Maar om dat hier te gaan herhalen :-P). Ik weet nog niet of ik het met hem eens ben.
Ik had in dit geval een rand van sterren misschien wel gaaf gevonden... Of misschien ook wel te veel. Ach, ik vind hem tof!
Hi! Klopt ik heb er ook ontzettend lang overnagedacht omdat het toch vaak snel "meisjes"achtig wordt. Ik heb geprobeerd om een rand te maken met daarin sterren uit te drukken, hieronder een gele strook te plaatsen zodat het gele sterren zouden worden, helaas had dit geen mooi zicht.
De visite van het jongetje heeft heel lang moeten wachten op de taart, aangezien het jongetje het te zonde vond om de taart aan te snijden haha!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Danstaart voor Jongen