Re: blommekes in blauw en roze. Toeval??
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wederom prachtige taarten
.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blommekes in blauw en roze. Toeval??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wederom prachtige taarten
.
Wat een prachtige stijlvolle taartjes zeg!!!!!
Echt heel mooi 
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat heb jij weer stijlvolle taartje gemaakt, bloemen zien er super uit.
gefeliciteerd met het wondertje in je buik.
je taarten zijn prachtig
Wat een leuke en lieve berichtjes allemaal! Heeeeel erg bedankt! Krijg helemaal een warm gevoel dat ik er toch nog een beetje bij hoor, ondanks mijn lakse postgedrag de laatste tijd...
Tenx!!
@ Taartenmarie: voor de hortensia heb ik uitstekers gebruikt die ik bij Suikerkunst heb gekocht, het zijn losse blaadjes. Dus niet 4 blaadjes in 1 uitsteker. Ze lijken op deze: ellenscreativecakes.nl/shop/tinkertech-hydrangea-petals-764-765-2.html?keyword=hydrangea
@ aniet: voor de pioenroos heb ik een combinatie van uitstekers gebruikt, namelijk ellenscreativecakes.nl/shop/peony-petal-cutters.html?keyword=peony en ellenscreativecakes.nl/shop/rvo-peony-cutters.html?keyword=peony
oeh late reactie, maar......
gefeliciteerd!!!! leuk, leuk, leuk!!!
Ook je taartjes trouwens 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En hele mooie taarten!
gefeliciteerd met je zwangerschap!! en de taaten zijn super!!
Gefeliciteerd! En je taarten zijn 
Eline wat leuk gefeliciteerd ,sorry beetje laat.maar mis wel eens meer wat
,hoort bij mij ,zullen we maar zeggen whahahaha en wat een super bloemen op je mooie taarten
groetjes Carla
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wanneer ben je uitgerekend? Ik ben nu 21 weken zwanger van de tweede. Ik heb al een zoontje van 3 en tijdens die zwangerschap heb ik wel wat gespuugd, nu helemaal nog niet, maar wel hele dagen misselijk geweest. We weten niet wat het wordt/is, dus spannend! Wil jij weten wat het wordt/is?
En nu de taarten
. Heel mooi!!
Tenx ladies!!
En geeft niks hoor Carla, haha! Ik ben de laatste tijd ook heeeeeel slecht in fatsoenlijk forummen...
Haffie, ik ben nu 16 weken onderweg, misschien bevallen we wel tegelijk, haha! Mijn vorige was nl iets meer dan 5 weken te vroeg. We weten niet wat het wordt, spannend! Vooral mijn man wil het niet weten, ik denk stiekem zelf dat het weer een meisje wordt. Maar vorige keer dacht ik dat het een jongetje was, dus.... 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
De taarten en de bloemen zijn prachtig.
Oooh, wat een prachtige taarten!
en van harte met de zwangerschap!
Had deze helemaal gemist
Van harte met je zwangerschap en dat het je snel beter ga zodat je er volop van genieten kunt!!!
Buy the way ... je taartjes zijn wéér

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Je taarten zijn weer prachtig en ik kijk al uit naar de geboortetaart ( blauw of roze??) 
Wat een prachtige taartjes en prachtig nieuws. Ik hoop dat je wat gaat opknappen en je lekker kunt gaan genieten!
GEFELICITAAAAART!
Super nieuws en natuurlijk ook erg mooie taarten 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat kun jij prachtige bloemen maken. Geweldig. Onze dochter heet ElinA, zij is 21 weken zwanger. Maar zij is gelukkig niet ziek, eet lekker mee van moeders taart.
wat gaaf die bloemen!!! net echt!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blommekes in blauw en roze. Toeval??