1

Onderwerp: blommekes in blauw en roze. Toeval??

Ik word, geheel terecht, aangesproken op het feit dat ik ineens zo weinig op het forum ben, en zo weinig post. Dat komt omdat.....

Ik zwanger ben!! Hoera!

En ik weet dat altijd leuk te combineren met heerlijke 24-uur-per-dag misselijkheid en hang dan ook van puur geluk regelmatig boven de WC... Gek genoeg is taart maken dan wel het laaaaaatste waar ik aan moet denken, en ook achter de PC zitten is niet echt mijn sterkste punt op het moment. Als een opgevist veenlijk op de bank liggen echter wel. Dat kan ik inmiddels heel goed. Is ook een vak... Nu heb ik er ook nog griep bij, hoewel het enige merkbare verschil is dat ik nu dus ook koorts heb. En ik was mijn bed spuugzat (haha), dus EIN-DE-LIJK aaaaaaal die achterstallige taartjes posten! Wel twee!  :lol: Wel toevallig eentje met blauwe bloemetjes, en eentje met roze, is dat geen leuk toeval?

Bij deze aan alle lieve dames en heren op het forum: sorry sorry sorry dat ik zo weinig reageer.... Ik durf ook eigenlijk bijna niet te posten nu, maar goed... Heb ik iig mijn leuke nieuws van de daken kunnen schreeuwen! :) Ik vind het ook wel heel spannend hoor, gezien het verloop van de vorige keer, maar vooralsnog steek ik gewoon mijn struisvogelhoofd in het zand, en hoop dat het nog heeeeeeel lang duurt voordat ik weer HELLPig wordt...  :lol:

Nou, genoeg geouwehoerd, hier de plaatjes:

Taart voor de verjaardag van mijn moeder, afwisselende lagen brownie en blondie, gevuld met tiramisucreme, witte chocoladecreme en getrempeerd met amaretto.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X3DBIG3U.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BKECOEGT.jpg

Het kettingtaartje voor Magnolia. Was erg gezellig! Het was een dubbelhoge chocoladecake met stukjes pure chocolade erin, gevuld met kersen en witte chocoladecreme. Ik had achteraf de taart moeten stutten als een stapeltaart, want na een flinke rit met dito rem-acties door onbenullige vrachtwagens, zag hij er toch iets minder uit dan hier...  :grr:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7T7GTVXK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EL8NNV4O.jpg

2

Re: blommekes in blauw en roze. Toeval??

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk voel je je snel veel beter!!

En je taratjes zijn erg mooi geworden. Die bloemen maken lukt mij nog niet hoor!

3

Ten 1e Van harte gefeliciteerd, met het kleine wonder in je buik!!!!
En de taarten zijn super mooi geworden :thumb:

succes nog met alles, en hoop dat verder alles een beetje voorspoedig mag verlopen  :)

Ooooh Eline ze zijn weer prachtig, wat kan je dit toch goed, net echte bloemen :Y

Dat overgeven heb ik gelukkig nooit gehad, t'wordt vast een meisje :lol:

5

Ooooohhhh wat een mooie taarten!!!
Echt sjiek....

En natuurlijk van harte met je zwangerschap :)

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

6

Gefeliciteerd!!!

En weer 2 prachttaarten :D  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Gefeliciteerd!!!!

en je taarten zijn (weer!!) prachtig!

8

Wat een mooie taarten, je bloemen zijn echt geweldig.

Proficiat met je zwangerschap en het zal inderdaad wel een meisje zijn, bij mijn 2de was ik ook zo misselijk, bijkomend voordeel ;ik was maar 4 kilo aangekomen  :D

9

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Prachtige taarten en je bloemen zijn echt heeeeeeel erg mooi.

Ik hoop dat je misselijkheid snel afneemt en dat je zwangerschap zonder HELLP verloopt.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

10

Gefeliciteerd! En ik hoop ooit zulke mooie bloemen te kunnen maken...

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

11

Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk knap je snel op en kan je er lekker van genieten.
Je taarten zijn weer prachtig geworden

12

Wow heeeel mooi!! Leuk dat witte bloemrelief op de witte ondergrond! En het klinkt ook alsof ze heerlijk smaken!

Succes met de zwangerschap en uiteraard gefeliciteerd!

13

GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! en je taarten WOW geweldig weer!!

14

Van harte gefeliciteerd Eline!
Ik had het al gehoord tijdens de workshop Orchidee/Lelie bij Ellemieke in Hellevoetsluis. Wel vervelend dat je zoveel misselijk bent zeg, bah.

Had je trouwens mijn mailtje nog gekregen met de vraag over de kleurpoeder roze?
Wil je het me even laten weten?

Geniet van je zwangerschap en hopelijk is die misselijkheid snel weg.

Annette

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

15

Beauty's, allebei! Gefeliciterd met je zwangerschap!
Jongetje/meisje, ik heb van allebei 1 en was bij beidenvan begin tot eind  kotsmisselijjk...
Voordat je weer vervalt in je veenlijk pose, zou je nog kunnen doorgeven welke uitsteker je hebt gebruikt voor de hortensia?
Mijn dank is groot en sterkte met de hormonen en alle ellende die dat met zich meebrengt..

Life is what you bake it.

16

van harte gefelicteerd met je zwangerschap! hopelijk voel je je snel beter!
en de taarten tja wat moeten we daar van zeggen..... GEWELDIG!

17

Ach lieve Eline, wat geweldig! Gefeliciteerd met dat wondertje in je buik.
Prachtige taarten weer, vooral die witte afdruk op die eerste taart. Prachtig, zo wit op wit!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

gefelicitaart! mooie taartjes en hopelijk gaat de misselijkheid snel over.

Enthousiaste groet, Maxime

19

schitterende taarten en bloemen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,blijf het altijd een WONDER vinden :)
wel heel rot dat je zo veel boven de wc moet hangen :(
ik ben gelukkig nooit misselijk geweest oja 1 keertje tijdens rundvlees braden hihi en ik kreeg een meid ;)

20

Proficiat met je zwangerschap.
En je taarten zijn weer geweldig  :thumb:

Gefeliciteerd!

En wat mooi zijn je taarten zeg. Ik moet nog zoooo veeeel oefenen. Want ooit wil ik het ook zo strak krijgen.

22

PROFICIAT!!!!

Je taarten zijn -zoals gewoonlijk- PRACHTIG, maar kunnen vast niet tippen aan het kunstwerk dat je nu aan het maken bent  ;) Fijne zwangerschap!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

23

Mooi zeg!!

En gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

De zin in bakken komt vanzelf wel weer, bij mij duurde het toen ook een hele poos voor ik er weer zin in had, en niet meer zo misselijk was. Maar dat is natuurlijk bij jou niet het geval.

Succes, en iedereen hier zal met je mee genieten!

Groetjes Marianne

24 Laatst bewerkt door Sprokkel (04-03-2012 16:52)

Ik dacht al.... Ik hoor en zie niks meer van Eline de laatste tijd...  :P
Wat een prachtige taartjes weer van je! En je bloemen? Super! Zo'n hortensia en pioenroos staan ook nog op mijn to do lijstje.. Ik kom er maar niet aan toe; ik ben niet eens zwanger maar mijn lijf neemt ook telkens een veenlijk pose aan.. :lol:  :D

Goede weken gewenst en gauw weer mooie dingen laten zien hoor!

25

Wow prachtig, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat de misselijkheid snel over, en kan je ook nog wat van je zwangerschap genieten!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!