Onderwerp: blommekes in blauw en roze. Toeval??
Ik word, geheel terecht, aangesproken op het feit dat ik ineens zo weinig op het forum ben, en zo weinig post. Dat komt omdat.....
Ik zwanger ben!! Hoera!
En ik weet dat altijd leuk te combineren met heerlijke 24-uur-per-dag misselijkheid en hang dan ook van puur geluk regelmatig boven de WC... Gek genoeg is taart maken dan wel het laaaaaatste waar ik aan moet denken, en ook achter de PC zitten is niet echt mijn sterkste punt op het moment. Als een opgevist veenlijk op de bank liggen echter wel. Dat kan ik inmiddels heel goed. Is ook een vak... Nu heb ik er ook nog griep bij, hoewel het enige merkbare verschil is dat ik nu dus ook koorts heb. En ik was mijn bed spuugzat (haha), dus EIN-DE-LIJK aaaaaaal die achterstallige taartjes posten! Wel twee!
Wel toevallig eentje met blauwe bloemetjes, en eentje met roze, is dat geen leuk toeval?
Bij deze aan alle lieve dames en heren op het forum: sorry sorry sorry dat ik zo weinig reageer.... Ik durf ook eigenlijk bijna niet te posten nu, maar goed... Heb ik iig mijn leuke nieuws van de daken kunnen schreeuwen!
Ik vind het ook wel heel spannend hoor, gezien het verloop van de vorige keer, maar vooralsnog steek ik gewoon mijn struisvogelhoofd in het zand, en hoop dat het nog heeeeeeel lang duurt voordat ik weer HELLPig wordt...
Nou, genoeg geouwehoerd, hier de plaatjes:
Taart voor de verjaardag van mijn moeder, afwisselende lagen brownie en blondie, gevuld met tiramisucreme, witte chocoladecreme en getrempeerd met amaretto.

Het kettingtaartje voor Magnolia. Was erg gezellig! Het was een dubbelhoge chocoladecake met stukjes pure chocolade erin, gevuld met kersen en witte chocoladecreme. Ik had achteraf de taart moeten stutten als een stapeltaart, want na een flinke rit met dito rem-acties door onbenullige vrachtwagens, zag hij er toch iets minder uit dan hier...