1 Laatst bewerkt door joosie77 (24-03-2012 08:34)

Onderwerp: mixer jee wat zijn er veel??

Hallo ik ben op zoek naar een mixer met kom, aangezien ik net begonnen ben met deze erg leuke hobby wil ik graag een nieuwe mixer. Nou heb ik al even rondgekeken maar jee wat heb je er ontzettend veel. Ik ben op zoek naar een leuke mixer voor hobby met beetje gemak dus met mengkom hihi. Wil er uiteraard wel voor betalen maar ook weer niet te gek. Ik zat te denken aan rond de 50 euro, weet iemand een leuke goede mixer in die prijsklasse voor hobby gebruik en heeft iemand ervaring ermee?? ook zou ik hem graag in een winkel kunnen kopen en niet via een webshop (heb nog steeds het idee dat ik dan een baksteen krijg opgestuurd voor een hoop geld)
Ik heb nu een phillips van de vorige eeuw.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie's

groetjes joosie77

Edit: mijn oog was een beetje gevallen op de phillips HR1565

heeft er niemand ervaring met deze mixer?
of heeft er niemand tips voor een andere mixer want ik ben nog steeds op zoek?

Ik hoor het graag

Re: mixer jee wat zijn er veel??

Heej Josje,

Helaas geen tip voor je. Ben zelf ook al een tijdje aan het neuzen, folders in de gaten houden enz. Maar ik kom er ook maar niet uit.
Wat heb je nodig voor biscuitdeeg en vullingen te mixen zoals botercreme?
Hoeveel watt bijvoorbeeld. Heveel liter inhoud moet de mengkom hebben.

En kitchenaid of Kenwood, ik geloof het meteen, maar voor de hobby taarten bakster past het niet in het budget..

Dus ik lees met je mee. Mocht je nog een reactie krijgen  :rolleyes:

Groetjes Silvia

Groetjes Silvia

3

Hoi dames,

Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn naar goede mixer met kom voor een redelijke prijs.

Ik heb onlangs via internet bij modern.nl de bosch MFQ 3560 besteld en gekocht ( en geen baksteen ontvangen haha).

Vandaag bestellen volgende dag in huis voor rond de € 50.00.

Bisquitdeeg botercreme banketbakkersvulling appeltaartdeeg, alles zonder probleem te mixen/ kneden.

Prima mixer voor de beginnende hobby baksters.

Dank je birdy. Kun je mij vertellen hoe groot de mengkom is?

Groetjes Silvia

5

Hoi Silvia

De kom heeft een inhoud van ong. 3 liter. Is 15 cm. hoog doorsnede 22 cm.

Verder is het ook fijn dat de mixer op kom kan maar ook los in de hand.

Als je de mixer omhoog zet, blijft hij ook goed staan, kiept niet om ofzo. Is stabiel verschuift niet.

Ik ben er heel tevreden over.

Hoop dat je hier verder mee kunt.

Succes.

Dank je birdy

Groetjes Silvia

7

Hoi Silvia
Ik heb een paar weken geleden bij de lidl set gekocht.
Silvercrest. Voor 22,99. Ben er heel erg blij mee.
Gardes, deeghaken, spatdeksel,en staafmixer.

Gister stonden ze er nog.

Groetjes Monique

Liddle???? Die zit zowat om de hoek!!!!! Zeker even neuzen. Dank voor de tip :thumb:

Groetjes Silvia

9

Ik heb ook sinds vorige week de Bosch MFQ3560 van 450 watt. En ik ben er super tevreden over. Ik weet niet precies wat hij kost want ik heb hem van mijn dochters gekregen. Maar ik zie dat hij bij Redcoon nu 41,95 kost! Is echt geen geld voor zo'n fijne mixer. Hij klopt zonder problemen botercreme en eiwitten. Prima voor zo'n hobbybakker als ik.

En je kunt prima via internet kopen hoor. Over het algemeen ben je dan veel voordeliger uit en je keuze is enorm. Vaak hebben winkels weinig verschillende mixers met kom.