Onderwerp: 2 bruidstaarten deze week. I like it ♥
Hoi hoi
Deze week twee bestellingen. De eerste is voor 250 personen. Echt suuuper veel. Ik heb een stapeltaart van 5 lagen gemaakt en nog 8 aansnijdtaarten erbij (waarvan ik er 4 nog moet bekleden. Ik doe nu aan taartontwijkend gedrag. Wel op een taartenforum
). De taart moet straks ook nog van Groningen naar Utrecht vervoerd worden. Als dat maar goed gaat.
Ik heb tot vannacht half 3 zitten bakken en vullen. Ik leek dus wel een echte bakker, want die werkt toch ook vaak 's nachts?
Het is een te grote bestelling om echt leuk te zijn, maar ik wilde hen helpen. Ze hebben een low-budget bruiloft. De vullingen heb ik wel simpel gehouden. Vanillecrème met vlaaifruit aardbei en chocoladecrème met laagjes bebogeen.
En nog een kleinere. 24 personen. De taart is geïnspireerd op de bruidsjurk van de bruid. De bruid heeft de taart zelf ontworpen. De vulling is kokoscrème met een laagje knapperige chocolade en een laagje vlaaifruit tropische vruchten.
Nu maar eventjes een rustig, taartvrij weekendje. Taarten maken is fijn, maar eventjes niet is ook wel eens fijn 
Bruidstaart Groningen

)
Ga je 'm gestapeld vervoeren dan?
brrrr, succes nog met de laatste taarten en het transport