Re: Butler taart
Jeeeeeeeeettjjjjjeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaauuuwww!!!!! Hoelang ben je hiermee bezig geweest????????? Waar heb je dit kunstwerk van gemaakt? Mn mond valt echt open van verbazing!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Butler taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeeeeeeeeettjjjjjeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaauuuwww!!!!! Hoelang ben je hiermee bezig geweest????????? Waar heb je dit kunstwerk van gemaakt? Mn mond valt echt open van verbazing!!!
Gaaf zeg heel knap gedaan.
jeetje wat knap zeg.
WAUW echt prachtig!!!!
wauw!!!!!! gaaaaf, waar kan je dit soort workshops volgen???? lijkt me super om te doen!!!
Jawdropping! Echt geniaal! Hoe blijft ie zo mooi staan? Zit er een hele constructie in? En inderdaad, waar kun je zo'n workshop volgen, want dit kan ik mezelf nooooit aanleren.
Oh ik blijf er naar kijken, wat een onwijs mooie taart!
Wauwwwwww!! Supergoedgedaan!!!!!
Wat super goed gelukt Echt geweldig, lijkt me fantastisch om een WS bij haar te doen
mag ik vraagen welke workhop?
Dit is zo waanzinig!!
Groetjes Anita
Deze workshop was 3 intensieve dagen en ik heb het gevolgd bij The Little Cake shop in Hilversum. Ze hebben aankomend weekend ook nog een workshop, purse class waar je met hele bijzondere technieken een hele gave tas taart leert maken. Er zijn volgens mij nog wel plekken voor geïnteresseerde.
Toch geen vervroegde 1 april grap dus ......Het is dus een echte taart, nou onwijs te gek super top etc......
heel erg gaaf!!
Heel knap gemaakt maar idd 3 dagen een superjuf!
Ik ben benieuwd naar de opeet versie
Waaaaat, je hebt 'm al gevolgd!!! (Zie mn reactie op je theepottaart... daar vroeg ik of je deze nog GING volgen )
Bij deze ben ik nu officieel JALOERS
Wauw!!! Ook deze is TE gaaf!!! Briljant gedaan!
waaaaw wat een taart zeg niet te geloven dat het blijft staan
wow, bij wie heb je die workshop gevolgd? DIT WIL IK OOK LEREN!!!!
Super super mooi!! Flink gewerkt!!!
Ben benieuwd hoe je dit maakt?! Is er eerst een karkas gemaakt? groetjes
Maria
Wauw,dit is geen "taart",dit is een geweldig kunstwerk! Echt super mooi gemaakt!
...nu ik terugkijk wanneer je deze creatie hebt gepost,had ik toch wel meer reactie's verwacht...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Butler taart