Re: Butler taart

Jeeeeeeeeettjjjjjeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaauuuwww!!!!! Hoelang ben je hiermee bezig geweest????????? Waar heb je dit kunstwerk van gemaakt? Mn mond valt echt open van verbazing!!!

27

Gaaf zeg heel knap gedaan.

28

jeetje wat knap zeg.

29

WAUW echt prachtig!!!!

30

wauw!!!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y  :Y  gaaaaf, waar kan je dit soort workshops volgen???? lijkt me super om te doen!!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

31

Jawdropping! Echt geniaal! Hoe blijft ie zo mooi staan? Zit er een hele constructie in? En inderdaad, waar kun je zo'n workshop volgen, want dit kan ik mezelf nooooit aanleren.

Oh ik blijf er naar kijken, wat een onwijs mooie taart!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

32

Wauwwwwww!! Supergoedgedaan!!!!!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

33

Wat super goed gelukt Echt geweldig, lijkt me fantastisch om een WS bij haar te doen  :Y

34

ohhhh :|

Enthousiaste groet, Maxime

35

mag ik vraagen welke workhop?
Dit is zo waanzinig!!
Groetjes Anita

36

Deze workshop was 3 intensieve dagen en ik heb het gevolgd bij The Little Cake shop in Hilversum. Ze hebben aankomend weekend ook nog een workshop, purse class waar je met hele bijzondere technieken een hele gave tas taart leert maken. Er zijn volgens mij nog wel plekken voor geïnteresseerde.

37

Toch geen vervroegde 1 april grap dus  :lol:  :lol:  ......Het is dus een echte taart, nou onwijs te gek super top etc...... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

38

heel erg gaaf!! :Y  :Y

groetjes Leontine

39

Wat gaaf, echt heel erg mooi........ :thumb:

40

Heel knap gemaakt maar idd 3 dagen een superjuf!
Ik ben benieuwd naar de opeet versie

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

41

Waaaaat, je hebt 'm al gevolgd!!! (Zie mn reactie op je theepottaart... daar vroeg ik of je deze nog GING volgen :o )
Bij deze ben ik nu officieel JALOERS :lol:

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

42

Wauw!!! Ook deze is TE gaaf!!! Briljant gedaan!

43

waaaaw wat een taart zeg niet te geloven dat het blijft staan :Y

44

wow, bij wie heb je die workshop gevolgd? DIT WIL IK OOK LEREN!!!!

45

Super super mooi!! Flink gewerkt!!!
Ben benieuwd hoe je dit maakt?! Is er eerst een karkas gemaakt? groetjes
Maria

46

Wauw,dit is geen "taart",dit is een geweldig kunstwerk! Echt super mooi gemaakt!  :thumb:
:think: ...nu ik terugkijk wanneer je deze creatie hebt gepost,had ik toch wel meer reactie's verwacht...   :+

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!