Onderwerp: Mijn lekkerste taart en meer :-)
Hoi iedereen,
Ik vond het wel weer tijd voor een parade. Ben weer lekker druk bezig geweest de laatste tijd.
Allereerst de taart voor mijn vriend. Hij werd 30 jaar en ik had even niet zoveel zin in fondant en wel heel veel zin in vers fruit. Dit is het geworden :-) Ik vond het de lekkerste taart die ik ooit gemaakt heb. De visite vond het ook erg lekker.
Het is een milk and butter sponge cake met een slagroom-marcarpone vulling, vlaaifruit framboos (uit een taartwinkeltje in Friesland) en veel vers fruit. 
Nog een lente taart voor een meisje dat één werd. Gevuld met vanillecrème en vlaaifruit aardbei:
En dit is zo ook wel een stapeltaart geworden toch?
Voor pasen. Vanillecrème, dun laagje lemoncurd, vlaaifruit aardbei en vers rood fruit (aardbei, framboosjes en rode besjes)
Voor mijn eigen nichtje die 19 werd. Vanillecrème met vlaaifruit bosvruchten en vers rood fruit (aardbei, framboosjes en rode besjes)
Als laatste nog een Mini Mouse taart. Helaas waren de ontvangers niet helemaal tevreden. Ze vonden het niet Mini Mouse genoeg en meer een prinsessentaart. Ik heb ze daarom korting gegeven. De onderste is gevuld met chocoladepralinecreme, een laagje knapperige chocolade en een laagje dulce de leche. De bovenste is gevuld met chocoladepralinecrème, vlaaifruit aardbei en vers rood fruit.
Bij de gewone taartenparade en klein en fijn zal ik ook nog een parade plaatsen.
Bedankt voor het kijken!!
Groetjes
Bruidstaart Groningen

Haha!

yummie!