1

Onderwerp: Mijn lekkerste taart en meer :-)

Hoi iedereen,

Ik vond het wel weer tijd voor een parade. Ben weer lekker druk bezig geweest de laatste tijd.

Allereerst de taart voor mijn vriend. Hij werd 30 jaar en ik had even niet zoveel zin in fondant en wel heel veel zin in vers fruit. Dit is het geworden :-) Ik vond het de lekkerste taart die ik ooit gemaakt heb. De visite vond het ook erg lekker.
Het is een milk and butter sponge cake met een slagroom-marcarpone vulling, vlaaifruit framboos (uit een taartwinkeltje in Friesland) en veel vers fruit.
http://farm8.staticflickr.com/7184/6889930922_5047dc8197.jpg

Nog een lente taart voor een meisje dat één werd. Gevuld met vanillecrème en vlaaifruit aardbei:
http://farm8.staticflickr.com/7187/6915492696_3a3e12ecee.jpg

En dit is zo ook wel een stapeltaart geworden toch?  :D Voor pasen. Vanillecrème, dun laagje lemoncurd, vlaaifruit aardbei en vers rood fruit (aardbei, framboosjes en rode besjes)
http://farm8.staticflickr.com/7228/7061576481_8bfc2d13d4.jpg

Voor mijn eigen nichtje die 19 werd. Vanillecrème met vlaaifruit bosvruchten en vers rood fruit (aardbei, framboosjes en rode besjes)
http://farm8.staticflickr.com/7249/6915493156_9d386f585a.jpg

Als laatste nog een Mini Mouse taart. Helaas waren de ontvangers niet helemaal tevreden. Ze vonden het niet Mini Mouse genoeg en meer een prinsessentaart. Ik heb ze daarom korting gegeven. De onderste is gevuld met chocoladepralinecreme, een laagje knapperige chocolade en een laagje dulce de leche. De bovenste is gevuld met chocoladepralinecrème, vlaaifruit aardbei en vers rood fruit.
http://farm8.staticflickr.com/7256/7061576971_f4d2438f77.jpg

Bij de gewone taartenparade en klein en fijn zal ik ook nog een parade plaatsen.

Bedankt voor het kijken!!

Groetjes

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

2

Re: Mijn lekkerste taart en meer :-)

Wow!!

Ik ga snel ook even in je andere parades kijken, kan niet anders dan dat die ook om te smullen zijn!  :thumb:

3

Echt heel heel erg mooi!  :D

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

WAUW......wat prachtig weer....dat laatste vind ik wel echt Minnie Mouse met die strik en oren. Ben erg benieuwd naar de andere foto's !

5

Mijke79 schreef:

Wow!!

Ik ga snel ook even in je andere parades kijken, kan niet anders dan dat die ook om te smullen zijn!  :thumb:

Oh je bent te snel, ik ben nog bezig  :s Haha!

Bruidstaart Groningen

Super mooi Almie! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

7

Oooh ook deze parade is supermooi!! Maarre.... vind nog steeds je haasje het leukst  :Y  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Heel inspirerend deze parade! Erg strak en fleurig.
Was het aansnijden van de fondantloze taart niet heel lastig? Hij ziet er wel superlekker uit met al dat fruit  :9

9

Sonj@ schreef:

Maarre.... vind nog steeds je haasje het leukst  :Y  :D

Die heb ik stiekum 2x geplaatst... sssttttt....  :shh:

Bruidstaart Groningen

10

Saskialala schreef:

Was het aansnijden van de fondantloze taart niet heel lastig?

Jaaaaa, het fruit rolde er allemaal af wat er bovenop en aan de zijkanten lag. Echt over de vloer  :D

Bruidstaart Groningen

11

Mooi Almie!!! En die lekkerste taart ooit lijkt mij ook echt heerlijk!!!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

Wow wat een prachtige parade weer :thumb:
En vind de Mini stapel wel op Mini lijken :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

13

wat een mooie taarten

14

Wat een schitterende parade. En die bovenste taart die lijkt mij echt  :P  yummie!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

15

Prachtige creaties, wow! Ik ga je eerste zeker opslaan, want hier thuis zijn ze ook niet zo fan van fondant. Leuke manier om toch zo een stapeltaart te maken.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

16

Wat een mooie taarten bij elkaar!
En die eerste ziet er op het plaatje al héél lekker uit. Kan me voorstellen dat íe lekker was!   :9

17

wow die 1ste klinkt goddelijk lekker :9
en die pasen taart wat een schattig konijntje en de ene laatste is echt geweldig :thumb:

18

Prachtige parade! De eerste taart ziet er echt superlekker uit ( de andere taarten zijn natuurlijk ook geweldig ).  :P  :9  :P
Wat mak je mooie foto’s.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

19

Mooie taarten!

Maar die eerste is echt super jammieeeeeeeeeeeee!!!

20

Wat leuk allemaal, en zoveel mooie kleuren!  :thumb:
Je lekkere fruitstapel ziet er ook geweldig uit!  Zoiets wil ik ook nog eens maken  :Y

21

wat een prachtige stapels en lekkere vllingen en mooie kleurencombi's en decocombi's....

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

22

Wauw Alma, wat een schitterende parade!! Die eerste is echt een plaatje, en ziet er ook ERG lekker uit! En de rest ziet er allemaal zo feestelijk en strak uit, en ook prachtig op de foto gezet!  :Y

23

mmmm... die eerste! Was er nooit zelf opgekomen zo een stapelfruittaart te maken! En die minni mouse is prachtig!Hoop dat ik ook zo goed word als jouw en nog vele anderen hier! Waar haal je je staanders? Heb echt overal zitten zoeken naar zo een witte als op je eerste en derde foto!

Maak elke taart alsof het je laatste is!

24

Prachtige parade, de eerste ziet er superlekker uit met al dat fruit, de tweede is een schatje, je paastaart is lief en al die cuppies schattig, die voor je nichtje wordt ik vroljk van, de laatste mag er ook zijn

25

Ooooh ik had al zin in iets lekkers door een topic van kwebbeltje, maar dat is nu nog erger geworden door jouw eerste taart
*zucht*

De taarten zijn echt super, jammer dat de klant de mini taart niet mini genoeg vondt! Ik vind hem in ieder geval schattig.

Je haasje is echt sweety. Is er misschien kans op een howto?

Groetjes Miranda