Hoe lang zeven jullie je amandelmeel/poedersuiker eigenlijk? Ik geloof dat ik half gek word! Ik heb wel een hele fijne zeef waar ik het niet zo heel goed doorheen krijg.
Inmiddels zijn ze klaar en behoorlijk hol. Ook nog te zacht van buiten. Nauwelijks verschil in consistentie met de binnenkant. En die binnenkant plakt aan het bakpapier. Dus ik laat ze nog maar even liggen, misschien helpt dat. Volgens mij smaken ze wel heel lekker; met vulling van sinaasappelbc met sinaasappelzest erdoorheen (en cointreau) en ganache. Mijn over-kritische man vindt het jammer dat er cointreau doorheen zit en geen grand marnier (het is toch niet te geloven dat hij dat überhaupt proeft ).
[edit, half uurtje later] Ik heb ze gewoon terug in de oven gezet. Oven opnieuw voorverwarmd, 140 graden, nog 7 minuten. Nu zijn ze van buiten beter en laten ze ook goed los van het papier. Ze blijven alleen nog wel hol van binnen. Waar heeft dat nu mee te maken, met het feit dat ik m'n eiwit niet had laten besterven?
Nou ja, voor de eerste keer ben ik echt niet ontevreden. Foto's volgen als ik ze gevuld heb.