Donnay schreef:hallolonneke schreef:"............dan vullen aan de binnenkant en dan de ''hamburger'' erop (die ik eerst aan de buitenrand bekleed heb door hem op een omgekeerd soepbord te leggen). Dan weer de buitenranden vullen met 'sla' , 'kaas', en 'tomaat' en de binnenkant vullen. Daarna de bovenkant erop die ook al bekleed was
Geweldige parade! Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi!
Ik geloof overigens dat ik vandaag erg blond ben maar ik snap de uitleg niet helemaal (van de hamburger)
. En dan bedoel ik ....."het vullen aan de binnenkant"....hoe bedoel je dat? Snij je de taart in drie delen? De onderkant, de hamburger en de bovenkant?....en die delen vul je toch?
Tja, zoals jij het zegt had het ook gekund... Ik had de taart 2 keer gesneden. Dus ik had 3 delen over; onderkantbroodje, hamburger en bovenkantbroodje. Tussen die lagen kwam de 'sla' en ook de vullingen. De broodjes en de hamburger zijn dus plakken ongevulde biscuit.
Jeetje, als ik het allemaal zo opschrijf snap ik het zelf haast ook niet meer... tja, ik doe ook maar wat, ik weet echt niet altijd wat de beste oplossing voor alles is.
groetjes van Lonneke