Tuurlijk hoor Desi1m!
Ik heb als voorbeeld de Eiffeltoren van Sugar Duchess gebruikt(mag ik URLS plaatsen??), die kun je anders even googlen. Ook heb ik haar uitgangspunten gebruikt die ze bij het maken van de toren gebruikte.
Maar ik heb de stukjes niet gespoten zoals zij deed met RI, maar uitgesneden in fondant wat verstevigd was met tylosepoeder. Dat moest even echt even uitharden. Je hebt dan vier keer elke kant en van elke kant dus vier platte delen. Daarbij nog een topje en puntje, dus 16 stukjes. Toen ie uitgehard was, heb ik er met RI een raamwerk opgespoten, ook hard laten worden en vervolgens voorzichtig deel voor deel in elkaar gezet met tyloselijm. Soms gestut met sponsjes tijdens het hard worden. Omdat ik m niet in zijn geheel durfde mee te nemen, heb ik m in twee delen gelijmd en bij mijn vriendinnetje thuis het geheel aan elkaar gelijmd.
Als je vragen hebt, stel ze gerust. Was voor mij ook de eerste keer en vond het erg spannend, maar het is gelukt. Geduld en verstevigde fondant zijn wel een hele belangrijke basis hahaha.