1

Onderwerp: Goed om mezelf eens verkeerd in te schatten....

Gisteravond de workshop 3D puzzelen bij Wendy gedaan.
Ik was alsmaar reuze benieuwd naar de afbeelding en stiekum had ik het idee dat het eigelijk een beetje onzin was dat ik me hier voor op had gegeven. Hoe moeilijk kan 3D puzzelen nou toch zijn.....is toch een plaatje puzzelen en een beetje diepte aanbrengen.....toch?? En hoe kan die workshop nou tot 23.00uur duren dan??

Maar o,o,o, wat had ik mezelf overschat! Even pas op de plaats en een heleboel geleerd. Ze is dan lang zo mooi niet als de 'echte' Jasmine maar ik ben wel tevreden. Om half 12 's avonds was ik klaar en ging ik met weer nieuwe tips & tricks naar huis. Bedankt Wendy!

Vandaag heb ik haar even op een leuk ondergrondje gelegd en er wat bloemetjes bij gemaakt. Ik heb niet echt een taart waar ze op kan maar dat geeft niet.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RUS4PJSB-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

2

Re: Goed om mezelf eens verkeerd in te schatten....

Sandra, ze is hártstikke mooi!  :thumb:

3

mooi hoor!

4

whahahaha , niet voor niets dat ik geen puzzelplaatjes meer maak, ik kan het gewoon niet  :lol:  ik vind het superknap wat jij gemaakt hebt want disney is echt heel moeilijk. of het moet perfect gelijkend zijn of begin er niet aan. en die van jou is echt heel goed! niets is erger dan iets wat wel ergens op moet lijken maar het nét niet ies zeg maar.... top hoor!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Dank jullie wel!

kwebbeltje schreef:

whahahaha , niet voor niets dat ik geen puzzelplaatjes meer maak, ik kan het gewoon niet  :lol:  ik vind het superknap wat jij gemaakt hebt want disney is echt heel moeilijk. of het moet perfect gelijkend zijn of begin er niet aan. en die van jou is echt heel goed! niets is erger dan iets wat wel ergens op moet lijken maar het nét niet ies zeg maar.... top hoor!

Bedankt voor je compliment! Disney is idd moeilijk maar dat zorgt dan ook wel voor de uitdaging. Maar ik dacht gisteravond ook......puzzelen is geloof ik niet zo mijn ding, boetseren gaat me makkelijker af. Maar ik ga toch nog wel een keer oefenen denk ik, zolang het niet voor een taart op bestelling is kan ik wel wat prutsen  :D

6

Wat een plaatje!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

Ze is écht heel erg goed gelukt, mijn complimenten!
Aan 3D waag ik me nog niet; ik ben allang blij als mijn platte puzzelplaatjes lukken :D

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

8

Prachtig gemaakt! :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

ik heb een keertje bij annelies mogen 3d puzzelen en eerlijk is eerlijk, toen lukte het mij wel. (goede juf natuurlijk)... toen had ik tinkerdel genomen ;) maar ik heb het niet in mijn vingers denk ik. en ook veel te weinig geduld, laat mij maar lekker spelen met moldjes  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

kwebbeltje schreef:

ik heb een keertje bij annelies mogen 3d puzzelen en eerlijk is eerlijk, toen lukte het mij wel. (goede juf natuurlijk)... toen had ik tinkerdel genomen ;) maar ik heb het niet in mijn vingers denk ik. en ook veel te weinig geduld, laat mij maar lekker spelen met moldjes  :lol:

Och ik ben nu bezig met Belle.....zal die onschuldige Disney blik wel zijn die mij/ons niet zo ligt hahahahah wat een drama weer; 4 wimperhaartjes per oog en haar mond maakt haar Tinkerdel's zusje geloof ik. Kunnrn ze samen achter de prinsen aan!  :lol:  :+

:thumb:  :thumb: supermooi Sandra!!

I never met a calorie I didn't like....

12

waaw, dat wil ik dus ook kunnen! bij mij blijft alles plat voorlopig...

13

Wow, da's heel knap gedaan! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

Wow!! Ik vind haar echt heel mooi!! Ik mag ook nog voor de puzzel workshop! Nou.. Ik zou heeeel erg blij zijn als ik ook maar een klein beetje in de buurt mag zitten van die van jou!! Echt heel erg mooi!!!

15

Mooi hoor........ :thumb:  :thumb:

16

jeetje, onderschat jezelf maar niet, dit is mooi hoor! ben al lang blij als ik het 'gewoon' kan, 3D vind ik zo knap en idd Disney moet erop zitten of het is maar niets en deze is er hoor!  :Y

Take a walk on the cake side of life

ik moet ook een taart maken met puzzel plaatje van tinkerbell ben benieuwd hoe doe gaat worden :)

18

Ja mooi! En dat er zoveel tijd in gaat zitten.... Goed gedaan hoor!

Heel erg mooi Sandra!! Kan me je instelling vooraf  heel goed  voorstellen (denk ik ook  :shh:), maar misschien moet ik toch ook nog maar eens een workshop doen...al ik dit zie!!! :Y

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

20

Dank jullie wel, bij mijn 2e disney dame vind ik de ogen beter gelukt maar daar klopt de neus en mond weer niet.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=188711

Als ik je een tip mag geven: kies een plaatje waar Tinkerbel je recht aankijkt.

Succes!

21

Whahahahahha! Zo ben ik er ook aan begonnen! Had ooit een "plat" Nijntje gepuzzeld en was even vergeten wat voor ramp ik dat al vond. Ik vond het vooral erg leuk om weer een WS bij Wendy te volgen en tips zijn altijd welkom, dus waarom niet?!

Conclusie na een avond ploeteren: IK KAN NIET PUZZELEN!!!
En al helemaal niet 3D!!! Het was erg leuk en heb een hoop geleerd, maar puzzelen doe ik niet meer! Ik sluit me aan bij Kwebbeltje: Doe mij maar een mold!  :Y