Onderwerp: Goed om mezelf eens verkeerd in te schatten....
Gisteravond de workshop 3D puzzelen bij Wendy gedaan.
Ik was alsmaar reuze benieuwd naar de afbeelding en stiekum had ik het idee dat het eigelijk een beetje onzin was dat ik me hier voor op had gegeven. Hoe moeilijk kan 3D puzzelen nou toch zijn.....is toch een plaatje puzzelen en een beetje diepte aanbrengen.....toch?? En hoe kan die workshop nou tot 23.00uur duren dan??
Maar o,o,o, wat had ik mezelf overschat! Even pas op de plaats en een heleboel geleerd. Ze is dan lang zo mooi niet als de 'echte' Jasmine maar ik ben wel tevreden. Om half 12 's avonds was ik klaar en ging ik met weer nieuwe tips & tricks naar huis. Bedankt Wendy!
Vandaag heb ik haar even op een leuk ondergrondje gelegd en er wat bloemetjes bij gemaakt. Ik heb niet echt een taart waar ze op kan maar dat geeft niet.

ik vind het superknap wat jij gemaakt hebt want disney is echt heel moeilijk. of het moet perfect gelijkend zijn of begin er niet aan. en die van jou is echt heel goed! niets is erger dan iets wat wel ergens op moet lijken maar het nét niet ies zeg maar.... top hoor!
maar ik heb het niet in mijn vingers denk ik. en ook veel te weinig geduld, laat mij maar lekker spelen met moldjes 

), maar misschien moet ik toch ook nog maar eens een workshop doen...al ik dit zie!!!