1

Onderwerp: welk beslag voor mini cakes?

In mei ga ik voor een verloving mini cakes maken. alleen lijkt me biscuit niet stevig genoeg om makkelijk te vullen en bekleden. heeft iemand hier al ervaring met mini cakes? en tips over welk beslag ik hier het beste voor kan gebruiken? misschien cupcake beslag? of toch iets anders?

en ik zat er over na te denken om het bakblik van silverwood aan te schaffen maar vind hem wel erg prijzig.. ik kwam op internet een how-to tegen waar ze de cakejes in blikken bakken.. maar hoe kom ik aan zoveel blikken? heb ook niet echt zin om ladingen geconserveerd voedsel in huis te nemen voor de blikken :)

ik hoop dat iemand me vragen kan beantwoorden...

alvast bedankt!!

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

2

Re: welk beslag voor mini cakes?

welke vorm wil je ? zelf onderverdelingen maken met van die aluminium eetschaaltjes die je knipt en in vorm vouwt?

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Re: welk beslag voor mini cakes?

het moeten ronde cakejes worden. dus een stuk lastiger.. een vierkante zou ik nog zelf kunnen snijden maar 110 rondjes een voor een snijden zal toch wel erggg tijdrovend worden..

dat met het aluminium bedoel je waarschijnlijk voor vierkante? of anders volg ik het even niet..  :D

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn