Re: Rapunzel met haar prins en paard
Dank je wel dames ... wat een leuke reacties.... , ik heb de film trouwens nog nooit gezien , maar het lijkt me een mooie te zijn 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rapunzel met haar prins en paard
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank je wel dames ... wat een leuke reacties.... , ik heb de film trouwens nog nooit gezien , maar het lijkt me een mooie te zijn 
weer zo;n mooie Nicole dat paard weer ,hoe jij altijd weer die details zo krijgt,deze is weer echt SUPER GAAF
groetjes Carla
het wordt saai misschien maar ik vind m weer super, ben echt een bewonderaar van jouw taarten! Hoop er nog veel te mogen zien en saai te reageren haha
het wordt saai misschien maar ik vind m weer super, ben echt een bewonderaar van jouw taarten! Hoop er nog veel te mogen zien en saai te reageren haha
Ooooooooo nee hoor reageer maar , ik vind dat reuze fijn ... ik merk dat er op mijn taarten steeds minde gereageerd word en dat vind ik spijtig....
Je ziet toch ook bij Leonie en nog andere dat ze het waarderen en fijn vinden als er gereageerd word of vragen gesteld worden
dus niet nalaten om te reageren
DOEN

Nicole wat een leuke taart, zoals de rest wat van jou hand komt.
Nicole wat een leuke taart, zoals de rest wat van jou hand komt.
Dank je wel annick 
Mirzan schreef:het wordt saai misschien maar ik vind m weer super, ben echt een bewonderaar van jouw taarten! Hoop er nog veel te mogen zien en saai te reageren haha
Ooooooooo nee hoor reageer maar , ik vind dat reuze fijn ... ik merk dat er op mijn taarten steeds minde gereageerd word en dat vind ik spijtig....
Je ziet toch ook bij Leonie en nog andere dat ze het waarderen en fijn vinden als er gereageerd word of vragen gesteld wordendus niet nalaten om te reageren
![]()
DOEN![]()
![]()
Tuuurlijk vind ik het ontzettend leuk om reacties op mijn taarten te krijgen!
Het komt mij ook niet allemaal aanwaaien en ben er echt uren mee bezig. Is dan altijd leuk om te horen dat het mooi gevonden wordt. En daarbij hoop ik mensen te inspireren....en ben ik blij iemand te kunnen helpen met zijn/haar vragen..
Wow prachtig weer hoor Nicole, wat heb je tcoh een herkenbare eigenstijl, echt

Dank je wel Leonie en Femke 
Ik probeer mijn gezichtjes zo realistisch mogelijk te maken , maar volgend weekend ga ik voor mijn kleinzoon het toch iets anders doen 
Super mooie taart. 
Dank je wel Leonie en Femke
Ik probeer mijn gezichtjes zo realistisch mogelijk te maken , maar volgend weekend ga ik voor mijn kleinzoon het toch iets anders doen
Dat vind ik nou juist zo knap wat dat kan ik dus echt niet... ben erg nieuwsgierig naar de taart voor je kleinzoon 
wat prachtig!
Hij is weer prachtig en weer zoo mooi geboetseerd 
Goh Nicole, was al even niet meer hier geweest en zou dus bijna dit kunststuk gemist hebben, kan niet hoor...
Hijs weer GEWELDIG!!! Wat kun je toch ongelooflijk goed en realistisch boetseren!
Hij is echt heeeeeeel erg mooi, SUPER!!!
Ik ga meteen even kijken of ik nog meer gemist heb 
Goh Nicole, was al even niet meer hier geweest en zou dus bijna dit kunststuk gemist hebben, kan niet hoor...
Hijs weer GEWELDIG!!! Wat kun je toch ongelooflijk goed en realistisch boetseren!
Hij is echt heeeeeeel erg mooi, SUPER!!!
Ik ga meteen even kijken of ik nog meer gemist heb
Dank je wel , ik ga toch twijfelen of ik niet moet afstappen van dat realistisch boetseren als ik de reacties op de figuurtjes van Leonie en Femke zie dan merk ik toch dat dat beter in de smaak valt.
Nu heb ik voor mijn kleinzoon een poppetje gemaakt gewoon zoals door bovenvernoemde dames en mij zoon zei :Oooooo dat heeft wat , dus
We zullen wel zien!!!
De taart voor mijn kleizoon is voor dit weekend 
Je taart is gaaf, maar dat paard.... GEWELDIG!!
NEEEEEEEEEEEEE, niet doen hoor, niet stoppen met dit soort werk. Je 'mag' het hoogstens afwisselen met de andere soort poppetjes maar niet stoppen hiermee want dit is ECHT een gave dat je dit kan met marsepein en/of fondant!!!
Ja, waar boetseer je eigenlijk mee? Fondant denk ik???
Tis ECHT veeeeeeeeel te mooi, stel dat je het verleerd

NEEEEEEEEEEEEE, niet doen hoor, niet stoppen met dit soort werk. Je 'mag' het hoogstens afwisselen met de andere soort poppetjes maar niet stoppen hiermee want dit is ECHT een gave dat je dit kan met marsepein en/of fondant!!!
Ja, waar boetseer je eigenlijk mee? Fondant denk ik???Tis ECHT veeeeeeeeel te mooi, stel dat je het verleerd
![]()
![]()
Neen hoor stoppen met dit doe ik niet maar misschien een ander soort poppetjes maken en niet zo realistisch meer.
Ik werk met fondant , marsepein vind ik een plakboel
Ben wel blij dat jij ze graag ziet 
Doe dan maar een beetje om en om, hahahahaha, zie ze idd veeeeeel te graag, ze zijn veeeeeeeeeel te mooi!!!!!
Dat dacht ik al, fondant, het zal een beetje moeten uitdrogen om dat gedetailleerde te kunnen krijgen.
Maar hoe je die hoofdjes maakt, zo natuurgetrouw alsof je het met gewone poppenklei maakt, begrijp ik nog steeds niet en jaaaaaaa, ik heb je how-to gezien, hahahahaha, maar dan nog........ petje af hoor!!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rapunzel met haar prins en paard