26

Re: Rapunzel met haar prins en paard

Dank je wel dames ... wat een leuke reacties.... , ik heb de film trouwens nog nooit gezien , maar het lijkt me een mooie te zijn  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

27

weer zo;n mooie Nicole dat paard weer ,hoe jij altijd weer die details zo krijgt,deze is weer echt  SUPER GAAF  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

28

het wordt saai misschien maar ik vind m weer super, ben echt een bewonderaar van jouw taarten! Hoop er nog veel te mogen zien en saai te reageren haha

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

29

Mirzan schreef:

het wordt saai misschien maar ik vind m weer super, ben echt een bewonderaar van jouw taarten! Hoop er nog veel te mogen zien en saai te reageren haha

Ooooooooo nee hoor reageer maar , ik vind dat reuze fijn ... ik merk dat er op mijn taarten steeds minde gereageerd word en dat vind ik spijtig....
Je ziet toch ook bij Leonie en nog andere dat ze het waarderen en fijn vinden als er gereageerd word of vragen gesteld worden  :Y dus niet nalaten om te reageren  :s
DOEN  :Y  :Y  :Y

30

Nicole wat een leuke taart, zoals de rest wat van jou hand komt.

31

Annick schreef:

Nicole wat een leuke taart, zoals de rest wat van jou hand komt.

Dank je wel annick  ;)

32

nicole th schreef:
Mirzan schreef:

Ooooooooo nee hoor reageer maar , ik vind dat reuze fijn ... ik merk dat er op mijn taarten steeds minde gereageerd word en dat vind ik spijtig....
Je ziet toch ook bij Leonie en nog andere dat ze het waarderen en fijn vinden als er gereageerd word of vragen gesteld worden  :Y dus niet nalaten om te reageren  :s
DOEN  :Y  :Y  :Y

Tuuurlijk vind ik het ontzettend leuk om reacties op mijn taarten te krijgen! :Y  Het komt mij ook niet allemaal aanwaaien en ben er echt uren mee bezig. Is dan altijd leuk om te horen dat het mooi gevonden wordt. En daarbij hoop ik mensen te inspireren....en ben ik blij iemand te kunnen helpen met zijn/haar vragen..

Wow prachtig weer hoor Nicole, wat heb je tcoh een herkenbare eigenstijl, echt  :thumb:  :thumb:  :thumb:

34 Laatst bewerkt door nicole th (31-03-2012 20:47)

Dank je wel Leonie en Femke  :Y
Ik probeer mijn gezichtjes zo realistisch mogelijk te maken , maar volgend weekend ga ik voor mijn kleinzoon het toch iets anders doen  ;)

35

Super mooie taart. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

36

Gaaf!!

nicole th schreef:

Dank je wel Leonie en Femke  :Y
Ik probeer mijn gezichtjes zo realistisch mogelijk te maken , maar volgend weekend ga ik voor mijn kleinzoon het toch iets anders doen  ;)

Dat vind ik nou juist zo knap wat dat kan ik dus echt niet... ben erg nieuwsgierig naar de taart voor je kleinzoon :Y

38

wat prachtig!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

39

Hij is weer prachtig en weer zoo mooi geboetseerd :Y

40

Goh Nicole, was al even niet meer hier geweest en zou dus bijna dit kunststuk gemist hebben, kan niet hoor...
Hijs weer GEWELDIG!!! Wat kun je toch ongelooflijk goed en realistisch boetseren!
Hij is echt heeeeeeel erg mooi, SUPER!!!
Ik ga meteen even kijken of ik nog meer gemist heb  :+

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

41 Laatst bewerkt door nicole th (03-04-2012 10:23)

MaBaker schreef:

Goh Nicole, was al even niet meer hier geweest en zou dus bijna dit kunststuk gemist hebben, kan niet hoor...
Hijs weer GEWELDIG!!! Wat kun je toch ongelooflijk goed en realistisch boetseren!
Hij is echt heeeeeeel erg mooi, SUPER!!!
Ik ga meteen even kijken of ik nog meer gemist heb  :+

Dank je wel , ik ga toch twijfelen of ik niet moet afstappen van dat realistisch boetseren als ik de reacties op de figuurtjes van Leonie en Femke zie dan merk ik toch dat dat beter in de smaak valt.
Nu heb ik voor mijn kleinzoon een poppetje gemaakt gewoon zoals door bovenvernoemde dames en mij zoon zei :Oooooo dat heeft wat , dus  :+
We zullen wel zien!!!
De taart voor mijn kleizoon is voor dit weekend  :Y

42

Je taart is gaaf, maar dat paard.... GEWELDIG!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

43

NEEEEEEEEEEEEE, niet doen hoor, niet stoppen met dit soort werk. Je 'mag' het hoogstens afwisselen met de andere soort poppetjes maar niet stoppen hiermee want dit is ECHT een gave dat je dit kan met marsepein en/of fondant!!!
Ja, waar boetseer je eigenlijk mee? Fondant denk ik???

Tis ECHT veeeeeeeeel te mooi, stel dat je het verleerd  :+  :think:  :/

44

MaBaker schreef:

NEEEEEEEEEEEEE, niet doen hoor, niet stoppen met dit soort werk. Je 'mag' het hoogstens afwisselen met de andere soort poppetjes maar niet stoppen hiermee want dit is ECHT een gave dat je dit kan met marsepein en/of fondant!!!
Ja, waar boetseer je eigenlijk mee? Fondant denk ik???

Tis ECHT veeeeeeeeel te mooi, stel dat je het verleerd  :+  :think:  :/

:lol:  :lol:  :lol:  Neen hoor stoppen met dit doe ik niet maar misschien een ander soort poppetjes maken en niet zo realistisch meer.
Ik werk met fondant , marsepein vind ik een plakboel  :s
Ben wel blij dat jij ze graag ziet  ;)

45

Doe dan maar een beetje om en om, hahahahaha, zie ze idd veeeeeel te graag, ze zijn veeeeeeeeeel te mooi!!!!!
Dat dacht ik al, fondant, het zal een beetje moeten uitdrogen om dat gedetailleerde te kunnen krijgen.
Maar hoe je die hoofdjes maakt, zo natuurgetrouw alsof je het met gewone poppenklei maakt, begrijp ik nog steeds niet en jaaaaaaa, ik heb je how-to gezien, hahahahaha, maar dan nog........ petje af hoor!!!!  :thumb:  :thumb: