Onderwerp: Mega-opdracht...hoe aan te pakken...?
Hoi allemaal!
MIjn kapster gaat voor de kerk trouwen, ze zijn al 15 jaar voor de wet getrouwd, maar nu gaan ze heel speciaal, voor de kerk.
Ze vertelde me al meteen dat ik de taart zou mogen maken...Ik vind het een hele eer, ze bestellen met iedere verjaardag bij mij en als ik geen tijd heb dan mag het ook een taart van mij uit de diepvries zijn! Ze proeven geen verschil tussen vers en diepvries.
Nu weet ik al een hele poos dus dat ik dit mag doen, ze wist zelf nog niet voor hoeveel personen. Nu krijg ik net een berichtje...Het moet taart worden voor 120 personen (SHOCK!!!)
Ik denk, ff op t schema hier kijken welke stapel dat wordt! (SHOCK) Dat wordt niet één stapel, maar veel meer.....
Volgend weekend ga ik mijn eerste stapel maken, dat komt wel goed, maar hoe krijg ik in mijn uppie zóveel taarten gemaakt...en waar laat ik die?? Ik heb wel een extra koelkast, waar makkelijk een stapel in kan, maar zo veel...Hoe zouden jullie dit aanpakken?? Zouden jullie dit aanpakken....? Ik ben een beetje overrompeld. De bruiloft is 25 augustus en ze willen bananen(saroma/slagroom) vulling en chocolade mousse, chocoladesaus, afgesmeerd met chocoladebotercreme...net zoals ze dit weekend hadden voor een verjaardag.....Zelf huren ze een koelkast waar de taart volgens hun wel in past, ik mag m aan komen snijden..Hoop op veel tips hier...hihi....zit hier nog steeds in een stuip van schrik
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten