Onderwerp: Sorry..............
.......Nadat ik al maanden alle kennis en informatie ''opslurp'' hier van het forum, zal ik mij dan eindelijk eens netjes voorstellen .
Ik ben Sabrina, 42 jaar en moeder van 3 biologische zoons, 1 pleegzoon en 3 bonusdochters.
Alleen de jongste bonusdochter van 16 en ons jongste zoontje van 4 (de enige ''biologische'' van mijn man en mij samen)
wonen nog thuis.
Maar met feest- en verjaardagen is het een hele gezellige drukte hier in huis en reden om lekker veel dingen te bakken .
Ons kleine mannetje heeft een vorm van autistisme en is verstandelijk gehandicapt (ontwikkelingsleeftijd is 1,5 jaar),
maar hij is echt super vrolijk met heel veel gevoel voor humor.
Hij is gek op mama's gebakken koekjes en van fondant kan hij echt niet afblijven, je zou bijna kunnen zeggen fondantverslaafd .
Ik vergaap mij dagelijks aan alle kunstwerken die hier worden getoont.
Door de vele uurtjes die ik hier op het forum rondneus, lijkt het zelfs wel of ik sommige van jullie persoonlijk ken .
Na een paar taartjes te hebben gemaakt en dat wil ik, zeker met verjaardagen, ook blijven doen.
Merk ik dat mijn passie toch eigenlijk meer bij de cupcakes, koekjes, ''gewone'' taarten zoals appeltaart enz. ligt.
Ik ben elke week vanalles aan het uitproberen en wil nog heel veel meer uitproberen.
Zoals lekkere cakepops, liefst met smaakje en ook zou ik heel graag bonbons willen leren maken.
Nu weten jullie ook wie ik ben en ik wil iedereen bedanken voor de vele tips, recepten en inspiratie die ik hier van het forum heb gehaald
en zeker nog zal halen .
Lieve groetjes van Sabrina