1

Onderwerp: Sorry..............

.......Nadat ik al maanden alle kennis en informatie ''opslurp'' hier van het forum, zal ik mij dan eindelijk eens netjes voorstellen  :Y .

Ik ben Sabrina, 42 jaar en moeder van 3 biologische zoons, 1 pleegzoon en 3 bonusdochters.

Alleen de jongste bonusdochter van 16 en ons jongste zoontje van 4 (de enige ''biologische'' van mijn man en mij samen)
wonen nog thuis.
Maar met feest- en verjaardagen is het een hele gezellige drukte hier in huis en reden om lekker veel dingen te bakken  :P .

Ons kleine mannetje heeft een vorm van autistisme en is verstandelijk gehandicapt (ontwikkelingsleeftijd is 1,5 jaar),
maar hij is echt super vrolijk met heel veel gevoel voor humor.
Hij is gek op mama's gebakken koekjes en van fondant kan hij echt niet afblijven, je zou bijna kunnen zeggen fondantverslaafd  :lol: .

Ik vergaap mij dagelijks aan alle kunstwerken die hier worden getoont.
Door de vele uurtjes die ik hier op het forum rondneus, lijkt het zelfs wel of ik sommige van jullie persoonlijk ken  ;) .

Na een paar taartjes te hebben gemaakt en dat wil ik, zeker met verjaardagen, ook blijven doen.
Merk ik dat mijn passie toch eigenlijk meer bij de cupcakes, koekjes, ''gewone'' taarten zoals appeltaart enz. ligt.
Ik ben elke week vanalles aan het uitproberen en wil nog heel veel meer uitproberen.
Zoals lekkere cakepops, liefst met smaakje en ook zou ik heel graag bonbons willen leren maken.

Nu weten jullie ook wie ik ben en ik wil iedereen bedanken voor de vele tips, recepten en inspiratie die ik hier van het forum heb gehaald
en zeker nog zal halen  :) .

Lieve groetjes van Sabrina

2 Laatst bewerkt door Peet (31-03-2012 23:31)

Re: Sorry..............

Welkom op het forum, veel plezier hier en hoop dat je ook je creaties hier laat zien.

groetjes, Peet

Dank je wel Peet enne......komt goed!

Ik heb net ''Mijn Album'' aangemaakt, nu nog moed verzamelen om mijn (mis-)baksels hier te showen  :o  :D
Leuk, nog iemand uit het hoge noorden.
Eigenlijk ben ik geboren Amsterdamse  :shh: , maar ik mag hier al 12 jaar wonen  ;)
Hihi, sorry voor de vele smiley's, vind ze zo leuk  :)

Groetjes Sabrina

4

:)  welkom op dit verslavende forum enneuh... :think:  wij zijn allemaal heeeeeeel benieuwd naar je baksels hoor O-)  :Y  ;)

en voor wat betreft die smilies.... :cool:  :D  :thumb:  :thumb:  O-)  :rolleyes:  :+  :)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5 Laatst bewerkt door madebyanke (01-04-2012 18:14)

Welkom  :Y op dit gezellige *D  forum. ;)  ;)  ;)  ;) Ooooh , :D ook ik ben helemaal  :lol:   gek op smilies. :+  :+  :+  :+  :+

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

Dank jullie wel, Carien en Anke
Ben blij dat ik niet de enige smilies-gek ben  :D
Ik zal zo even proberen wat foto's te plaatsen in de juiste topics  :Y

Och wat een schaamte, ben ik helemaal vergeten te vermeldden dat ik ook nog 2 kleinzoons heb (3 en 1 jaar oud) van mijn middelste bonusdochter  :o
Ben eigenlijk nog jong natuurlijk hahaha, maar toch wel een trotse oma hoor  :Y
Mijn derde kleinzoon wordt trouwens half augustus verwacht, die is dan weer van mijn middelste zoon  :)

8

Hoi hoi,
Welkom hier!!
Wat een leuk voorstelverhaal, ben eigenlijk wel een beetje benieuwd wat een bonusdochter inhoud? Dacht eerst aan een schoondochter, maar omdat je wel een bonusdochter in huis hebt van 16 en niet een zoon van die leeftijd leek me dat niet logisch  :s
Wie weet wil je het delen!
Ga nu ff zoeken of je al creaties geplaatst heb, ben ook wel benieuwd!
Veel bakplezier!

9

:shh: een bonuskind is een kind dat niet je eigen is, maar wel dat van je (nieuwe) partner; krijg je er gratis en voor niks bij ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Dank je wel bycie  :)
En Carien ook bedankt  :thumb:
Ik had voor het eerst over bonuskinderen gelezen hier op het forum
en dacht ''dat is het!''
Heb altijd al een hekel gehad aan dat andere woord  ;)

11

Carien schreef:

:shh: een bonuskind is een kind dat niet je eigen is, maar wel dat van je (nieuwe) partner; krijg je er gratis en voor niks bij ;)

Haha.... zo zie je maar weer, dit forum is ook goed voor je algemene kennis ;-)