Onderwerp: witte chocoladepasta
Ik lees weleens dat je kan afsmeren met witte chocoladepasta kan je hem dan ook nog met marsepein bekleden.
En een dijkje maken kan dat ook of is dat beter met botercreme
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » witte chocoladepasta
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees weleens dat je kan afsmeren met witte chocoladepasta kan je hem dan ook nog met marsepein bekleden.
En een dijkje maken kan dat ook of is dat beter met botercreme
Ik smeer regelmatig af met witte chocopasta en je kunt hem rustig met marsepein/fondant bekleden maar een dijkje lijkt me iets teveel van het goede
Ik lees ook even mee. Ik heb het 1x geprobeerd maar trok mijn hele kapsel stuk. Volgende keer even in de magnetron denk ik?
En gaat je marsepein niet smelten?
Ik heb laatst een taart gevuld en afgesmeerd met pure chocoladepasta. Dit lukte prima en idd chocopasta heel iets verwarmd, niet te warm want dan loopt het er zo af.
Klopt. Ik doe het ook wel eens heeeeeel eventjes op 600 watt in de magnetron
ik doe vaak een reep gesmolten witte chocolade door de botercrème 1:1. Smeert ie makkelijk, is ie wat steviger en het smaakt lekker.
Wat een goede ideeën!
ik doe vaak een reep gesmolten witte chocolade door de botercrème 1:1. Smeert ie makkelijk, is ie wat steviger en het smaakt lekker.
Die ga ik onthouden
Hoeveel 1 : 1 heb je dan met hoeveel gram chocolade?
Gewoon lekker veel choco anders proef je er niets van
Hier ook wel eens met chocopasta afgesmeerd. Inderdaad even heel kort in de magnetron (ik doe hem altijd maar 10-15 sec.)
Kun je daarna gelijk bekleden met marsepein of moet het eerst nog in de koelkast? Heb net mijn biscuit gebakken en wil het morgen gaan bekleden. Groetjes, Lindsay
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » witte chocoladepasta