Onderwerp: Locatie trouwreceptie onbereikbaar met de auto. Wat nu?
In mei ga ik een bruidstaart maken voor ongeveer 80 personen. Dit wordt een stapel van vijf: 35-30-25-20-15 cm. Ik ga hiervoor gebruik maken van de seperator plates van Wilton en ga de taart in twee delen vervoeren (onderste twee en bovenste drie).
Nu komt het probleem: de receptie wordt gehouden op een locatie waar ik met de auto niet mag komen. Ik probeer nog een ontheffing bij de gemeente te regelen maar ik denk dat ik er vanuit moet gaan dat dit niet gaat lukken en ik moet dus na gaan denken over andere opties.
Wie van jullie heeft ervaring met het brengen van een bruidstaart naar een locatie waar je niet met de auto mag komen en heeft advies? Ik zit erover te denken om een bolderkar aan te schaffen en de taart in schuimdozen in te pakken en hierin te vervoeren van de auto naar de locatie. De resterende weg is voornamelijk een verhard fietspad en een gedeelte onverharde wandelpaden. Ik hoop dus sowieso dat het niet drie weken geregend heeft dat ik in de modder wegzak met kar en al, maar ook dat het niet kurkdroog is waardoor het pad weer keihard is.
Waar ik echter voor vrees is dat ik bij vervoer in een bolderkar geen bruidstaart meer serveer maar meer bruidsmousse!
Tips zijn meer dan welkom!