Onderwerp: SHITSHITSHIT Water vergeten!
Ik ben Muffins aan het bakken en terwijl ze al in de oven staan, kom ik erachter dat ik het water er vergeten ben in te doen. Er moest 50 ml in!
Is dit een probleem?
Ze zien er goed uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SHITSHITSHIT Water vergeten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben Muffins aan het bakken en terwijl ze al in de oven staan, kom ik erachter dat ik het water er vergeten ben in te doen. Er moest 50 ml in!
Is dit een probleem?
Ze zien er goed uit!
Bij de biscuit maakt het niet zo heel veel uit. Ik gok dat je er bij de cc ook niet veel van gaat merken.
Het maakt inderdaad niet zoveel uit, zullen misschien iets droger zijn
Voortaan liever de titel iets netter houden a.u.b.
Gr,
John
Het is de gewoonte hier om in zo'n geval voor alle forumleden een cupcakeje te bakken
Nee hoor, geintje ben je meteen arm denk ik
Nog veel bakplezier toegewenst en als ze er leuk uit zien wel een kiekje plaatsen he? Edit: ik zie net dat je dat ook gedaan hebt
Tipje,
Als ik ga bakken zet ik eerst alle ingredienten in schaalltjes klaar in volgorde van gebruik, zo vergeet je nooit iets
Gr,
John
Tipje,
Als ik ga bakken zet ik eerst alle ingredienten in schaalltjes klaar in volgorde van gebruik, zo vergeet je nooit ietsGr,
John
En het liefst de ingredienten ook nog een beetje in volgorde wanneer het toegevoegd word
(anders staat het er achteraf nog)
Ik had het klaar gezet, maar toen ze in de oven zaten, merkte ik dat het water nog in het kannetje zat!!
Het was ook zo'n klein laagje water.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SHITSHITSHIT Water vergeten!