1

Onderwerp: SHITSHITSHIT Water vergeten!

Ik ben Muffins aan het bakken en terwijl ze al in de oven staan, kom ik erachter dat ik het water er vergeten ben in te doen. Er moest 50 ml in!
Is dit een probleem?
Ze zien er goed uit!

2

Re: SHITSHITSHIT Water vergeten!

Bij de biscuit maakt het niet zo heel veel uit. Ik gok dat je er bij de cc ook niet veel van gaat merken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Ze smaken goed, dus het zal wel goed zijn ;)

4

Het maakt inderdaad niet zoveel uit, zullen misschien iets droger zijn
Voortaan liever de titel iets netter houden a.u.b.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

5

Sorry John  :o

6 Laatst bewerkt door JPS (27-03-2012 07:47)

Het is de gewoonte hier om in zo'n geval voor alle forumleden een cupcakeje te bakken :+
Nee hoor, geintje :lol: ben je meteen arm denk ik

Nog veel bakplezier toegewenst en als ze er leuk uit zien wel een kiekje plaatsen he? Edit: ik zie net dat je dat ook gedaan hebt :thumb:

Tipje,
Als ik ga bakken zet ik eerst alle ingredienten in schaalltjes klaar in volgorde van gebruik, zo vergeet je nooit iets

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

7

JPS schreef:

Tipje,
Als ik ga bakken zet ik eerst alle ingredienten in schaalltjes klaar in volgorde van gebruik, zo vergeet je nooit iets

Gr,
John

En het liefst de ingredienten ook nog een beetje in volgorde wanneer het toegevoegd word :cool:
(anders staat het er achteraf nog)

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

8

Ik had het klaar gezet, maar toen ze in de oven zaten, merkte ik dat het water nog in het kannetje zat!!
Het was ook zo'n klein laagje water.