Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....
heel erg leuk!!!!. Ik wil ook een ws!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....
heel erg leuk!!!!. Ik wil ook een ws!!!!
Krijg er de lente in mijn bol van! Wat een mooie en heerlijk vrolijke taart!
Wat een geweldige taart! Mijn Fifi is in de prullenbak beland dus een how to komt er van pas 
gaaaaaaf!
ow wat een super vrolijke taart met al die schattige bloemen meisjes deze vind ik leuke dan fifi en haar bloemenvriendjes
enne dat boek???DOEN

Kom ik ook nog een keer aankakken... Wat een superleuke en schattige taart!! Ik ben NET verhuisd en heb nog geen internet. Krijg dus niet alles mee helaas...
prachtig.......
do I say more? 
Ik ben ook flieft!! Love it! 
Kom ik ook nog een keer aankakken... Wat een superleuke en schattige taart!! Ik ben NET verhuisd en heb nog geen internet. Krijg dus niet alles mee helaas...
ik miste je al!!!
Ik zou ook meteen een boek kopen!
van jou en van Madame Gâteau.
Als ik jullie taarten zie voel ik van alles! ontzag, bewondering voor compositie en detail en afwerking en... voel me ook vooral geïntimideerd haha!
Voor taarten als deze kijk ik echt op het forum!
Ik krijg mijn taarten nooit zo mooi wit. ik werk heel schoon en netjes en toch komen er stofjes in
gek wordt ik daar van. en ik vind het krijterige juist heeel mooi
SUPER gedaan!!
Onwijs leuk! 
Als ik jullie taarten zie voel ik van alles! ontzag, bewondering voor compositie en detail en afwerking en... voel me ook vooral geïntimideerd haha!
Ik krijg mijn taarten nooit zo mooi wit. ik werk heel schoon en netjes en toch komen er stofjes in
Dank je wel voor het compliment 
O jee...geintimideerd??? Da's nou ook weer niet de bedoeling he!!
En dat witte...goed je handen afspoelen en met een stuk keukenrol afdrogen, dan heb je echt geen last van pluisjes!
En dat krijterige is misschien wel mooi, maar is vrij lastig om te beklden, want het scheurt wel wat makkelijker daardoor. 
Whahahah, ik ben echt zoooooo lekker op tijd! NOT
Maar ik ga er eens heerlijk voor zitten, en AL die MEESTERLIJKE kunstwerken van je bekijken.... Wat is deze GAAAAAAFFFF!!!!! Briljant gewoon! Echt waar, je hebt zo'n talent, en handjes van goud, en briljante ideen en kennelijk ook heeeel veel energie...
Super de buper! Ga je zo even mailen hoor!
Wauw, geweldig. Daar ben je toch zeker wel heel erg lang mee bezig? Ik ben nog beginner, dus ik vind het bereknap.
Ohhhh, wat enig!
Ik blijf ernaar kijken!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....