101

Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....

heel erg leuk!!!!. Ik wil ook een ws!!!!

102

Krijg er de lente in mijn bol van! Wat een mooie en heerlijk vrolijke taart!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

103

Wat een geweldige taart! Mijn Fifi is in de prullenbak beland dus een how to komt er van pas :D

104

gaaaaaaf!

Enthousiaste groet, Maxime

105

ow wat een super vrolijke taart met al die schattige bloemen meisjes deze vind ik leuke dan fifi en haar bloemenvriendjes :Y
enne dat boek???DOEN ;)  :thumb:

106

Kom ik ook nog een keer aankakken... Wat een superleuke en schattige taart!! Ik ben NET verhuisd en heb nog geen internet. Krijg dus niet alles mee helaas...

107

prachtig....... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

do I say more?  :D

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

108

Ik ben ook flieft!! Love it! :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

109

Lori schreef:

Kom ik ook nog een keer aankakken... Wat een superleuke en schattige taart!! Ik ben NET verhuisd en heb nog geen internet. Krijg dus niet alles mee helaas...

:lol:  :lol:  :lol:  ik miste je al!!!

110

Ik zou ook meteen een boek kopen!

van jou en van Madame Gâteau.

Als ik jullie taarten zie voel ik van alles! ontzag, bewondering voor compositie en detail en afwerking en... voel me ook vooral geïntimideerd haha! :D  Voor taarten als deze kijk ik echt op het forum!

Ik krijg mijn taarten nooit zo mooi wit. ik werk heel schoon en netjes en toch komen er stofjes in  :/ gek wordt ik daar van. en ik vind het krijterige juist heeel mooi

.....en er was taart....

111

SUPER gedaan!!
Onwijs leuk!  :Y

Let’s make something Amazing!  http://www.amazingcakes.nl/
Winkel~Webshop~Workshops~Wilton Cursussen  https://www.facebook.com/amazingcakes.nederland

112

BBB schreef:

Als ik jullie taarten zie voel ik van alles! ontzag, bewondering voor compositie en detail en afwerking en... voel me ook vooral geïntimideerd haha! :D  Voor taarten als deze kijk ik echt op het forum!

Ik krijg mijn taarten nooit zo mooi wit. ik werk heel schoon en netjes en toch komen er stofjes in  :/ gek wordt ik daar van. en ik vind het krijterige juist heeel mooi

Dank je wel voor het compliment :o

113

BBB schreef:

O jee...geintimideerd??? Da's nou ook weer niet de bedoeling he!! :D  ;)

En dat witte...goed je handen afspoelen en met een stuk keukenrol afdrogen, dan heb je echt geen last van pluisjes! :)  En dat krijterige is misschien wel mooi, maar is vrij lastig om te beklden, want het scheurt wel wat makkelijker daardoor. :s

114

Whahahah, ik ben echt zoooooo lekker op tijd! NOT  O-)
Maar ik ga er eens heerlijk voor zitten, en AL die MEESTERLIJKE kunstwerken van je bekijken.... Wat is deze GAAAAAAFFFF!!!!! Briljant gewoon! Echt waar, je hebt zo'n talent, en handjes van goud, en briljante ideen en kennelijk ook heeeel veel energie...  :lol: Super de buper! Ga je zo even mailen hoor!

115

Wauw, geweldig. Daar ben je toch zeker wel heel erg lang mee bezig? Ik ben nog beginner, dus ik vind het bereknap.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

116

Ohhhh, wat enig!
Ik blijf ernaar kijken!!!!!

Taartjes van Fien&Pien; maakt de leukste taartjes van Franeker!:)