Ohh het was echt, echt echt!! zo leuk! En spannend... en zenuwslopend!! Het was een heel proces hoor..
In oktober had ik een proefdag gepland, en dochterlief vond het toen wel een goed plan om de hele taart (!) te maken... Ik heb nog wat tegen gesputterd, maar vond het uiteindelijk wel een goed plan.. Dus heb het hele bouwsel gemaakt.... en verplaatst.. Ik woon in Leiden, zij woont in Breda waar het huwelijk ook zou plaats vinden..
Ben achteraf zo blij dat we een oefentaart gemaakt hebben.. Heb er veel van geleerd, en een volgende grote opdracht ga ik het weer zo doen!!
De 7 verschillende smaken gemaakt.. en uiteindelijk besloten dat er 4 smaken aan te pas zouden komen..
Op de dag zelf was het nog kielekiele of het wel zou lukken, ik had mijn spuitzak thuis in Leiden laten liggen.. Dus kon de randjes niet opspuiten... Gelukkig lag er wat vetvrijpapier op de locatie en kon ik met boter en suiker snel een creme brouwen om het nog enigszins af te maken..
Toen de bovenstaande foto genomen werd, was ie nog niet helemaal geinstalleerd, vandaar dat ie nog wat scheef stond.
Het effect van de lichtjes valt in het niet op de foto, want in werkelijkheid was het S p e c t a c u l a i r !
Al met al ben ik 5 dagen achterelkaar aan de gang geweest... van het bakken en mixen van de vullingen tot het bedekken en decoreren .... 1 groot avontuur... dat ik niet snel weer zal doen.. whahahah!! Maar, wel met ontzettend veel plezier gedaan en dochterlief heeft het er nog over!! Ook haar vriendenkring was onder de indruk en mogelijk hou ik daar nog wat opdrachtjes aan over!
Ok... Who ate my cake!!