Onderwerp: Ik zei dat ik het nooit meer zou doen!!...bruidstaart
Vorig jaar heb ik voor vrienden van ons, die gingen trouwen maar er eigenlijk niets bijzonders van wilden maken, een bruidstaart gemaakt (op verzoek van de getuigen
) Vond het toen erg leuk om te doen maar ook enorm stressvol. Dat doe ik noooit!! meer riep ik toen....
jaja...
...nu een bijna een jaar later heb ik mij toch weer laten strikken
. Een vriendinnetje gaat, hoogzwanger, op de valreep nog even trouwen. Gewoon omdat ze dat toch al wilden en omdat voor de kleine dan gelijk alles geregeld is. Ook zij willen er geen poespas van maken. Dus net als het andere stel 's morgens even snel op en neer naar het stdahuis en that's it.
Maar moederlief denkt daar toch echt anders over. Immers..je dochter trouwt toch maar 1 keer. Dus kwam ze naar mij met het verzoek of ik een bruidstaart wilde maken. Voor 20 personen ongeveer. En het liefst iets van 3 lagen. En tsja...zeg daar dan maar eens nee tegen.
Na een paar dagen stressen... (zie dit topic) is de taart af
15 cm (dummie) - 20 cm (gevuld met abrikozenjam en vanille crème) - 25 cm (gevuld met champagnecrème en abrikozenjam) - 30 cm (dummie).
En ondanks alle stress vond ik het toch wel weer leuk om te doen...dus wie weet komen er nog meer bruidstaarten
Ben ook erg beniewd naar haar gezicht morgen want ze weet nog van niets! (en ze zit niet hier op het forum dus durf hem wel alvast te plaatsen
)
Met dank aan Daisy van "Daisy's Cake Bakery" voor het leasen van de filifgree heart
)
Foto's zijn niet optimaal (was al te donker) maar hoop dat ik morgen betere kan maken...:
[EDIT] inmiddels betere foto's geplaatst

, maar bereid het altijd goed voor dus dan kan het eigenlijk niet mis gaan....maar ja, eens een stresskip..altijd een stresskip
het ziet er hartstikke mooi uit!
)