1

Onderwerp: Kenwood

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenares van een Kenwood KMC 560 GL. Wat een heerlijke machine. Ik heb hem vandaag gelijk ingewijd. Hij mixt terwijl ik alvast andere dingen kan doen. Echt fantastisch. :Y

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

2

Re: Kenwood

Gefeliciteerd! Gister heb ik de Kenweed km264 (prospero) gekocht. Helaas nog geen tijd gehad, maar zondag ga ik hem echt ff testen. Kan niet wachten!
Wat voor lekkers heb je gemaakt?

Jij ook gefeliciteerd. Mooie machines he. Ik heb alleen nog maar een Hart taart gebakken. Ik ga hem morgen decoreren. Ik ben alleen nog aan het zoeken hoe ik hier foto's op kan zetten. Dat lukt me nog niet zo goed. Heel veel bakplezier zondag.  :9

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

4

Marvivman schreef:

Gefeliciteerd! Gister heb ik de Kenweed km264 (prospero) gekocht. Helaas nog geen tijd gehad, maar zondag ga ik hem echt ff testen. Kan niet wachten!

Heb ik ook, ben er heel blij mee. Had hem gekregen voor kerst.
Voor het gewoon als hobby te doen is dit voor mij al even goed als een kitchenaid  :Y  :Y

5

Lilium schreef:
Marvivman schreef:

Heb ik ook, ben er heel blij mee. Had hem gekregen voor kerst.
Voor het gewoon als hobby te doen is dit voor mij al even goed als een kitchenaid  :Y  :Y

Blij met deze reactie, want ik las ook al ergens negatieve berichten, waardoor ik ff het gevoel kreeg, o jee, heb ik hier wel goed aan gedaan. Ben dan ook echt zo'n twijfelkont hihihi

6

ook ik heb een kenwood 5 serie model chef gekregen met kerst (wat een bofferds zijn we toch) bevalt harstikke goed. Het is me alleen nooit duidelijk welke mixer/ haak ik moet gebruiken bij bepaalde substanties.

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

7

esther1 schreef:

ook ik heb een kenwood 5 serie model chef gekregen met kerst (wat een bofferds zijn we toch) bevalt harstikke goed. Het is me alleen nooit duidelijk welke mixer/ haak ik moet gebruiken bij bepaalde substanties.

Zat ook al te denken, wanneer, welke? Maar ff proberen denk ik.