ZoetVerlangen schreef:echt heel mooi , mooi kleure combinatie! zit vol verwondering al die pme taarten te bekijken. Ik moet binnenkort zelf me eindopdracht maken , en heb nog helemaal geen idee! Maar vind het super hoe uitgebreid jullie taarten ik heb zelf het idee dat ik dat nooit in 5 uur tijd voor elkaar krijg, afsmeren , bekleden (2x) en dan ook nog de afwerking ! Maar dat is dus wel haalbaar als ik dit kunstwerk zie en dan nog wel hoog ! In 5 uur pff bewondering
Hoezo 5 uur als ik vragen mag? Ik heb dit stuk nl. echt niet zo snel gemaakt hoor. Ik heb hem volledig thuis gemaakt en de laatste les hebben wij ons bezig gehouden met een bruidspaar boetseren (deze heb ik alleen nog niet af, dus daar komt nog een foto van).
Ik hoefde ook niet af te smeren e.d. want ik heb ze gemaakt op dummies. Die maak je een beetje nat met wat water en dan bekleed je ze meteen. Heb er inderdaad ook wel meer dan 5 uur over gedaan. Denk zo ongeveer het dubbele.
Zo zie je maar weer dat de PME toch verschillend wordt gegeven. Wij moest een taart maken van minimaal 3 lagen (dus 3x bekleden
), er moesten minimaal 3 technieken in worden verwerkt. Hij moest op een beklede drum komen en deze moest je crimpen (of je moest crimpen verwerken in je taart).