Onderwerp: Gebruiken jullie gewone slagroom ook als vulling/
zo ja hoe maak je dan blijf stevig? gewoon met spulen van supermarkt of iets anders
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gebruiken jullie gewone slagroom ook als vulling/
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zo ja hoe maak je dan blijf stevig? gewoon met spulen van supermarkt of iets anders
ik werk nooit meer met slagroom maar in het begin wel gedaan. Klop fix er doorheen en alles gaat goed maar nu ik de marshmallowbotercreme heb ontdekt wil niemand iets anders meer!!
hier klanten die stedds veranderen vulling,maar wat ik dacht in plaats van echte slagroom bavaroise neutraal en doorheen patiddes slagroom smaak
waarom zou je een smaakstof (chemisch) gebruiken als je het echte voorhanden hebt??
Slagroom opkloppen met wat (vanille)suiker, klopfix erdoor, klaar
maar het gaat over bruidstaart
oh.... je bedoeld dat je botercrème met slagroom smaak wilt maken?
nee bavaroise met smaak slagroom,maar ja klant wil slagroom mischien dan weer willen anders.
Misschien is de optie van aangevette slagroom iets ?
Slagroom 1 op 1 vermengen met mascarpone en een beetje suiker naar smaak, blijft lekker en stevig zonder uit te lopen.
Of een bavarois maken op basis van slagroom dan heb je 2 vliegen in 1 klap, en slagroom en bavarois.
Ester1
ik werk nooit meer met slagroom maar in het begin wel gedaan. Klop fix er doorheen en alles gaat goed maar nu ik de marshmallowbotercreme heb ontdekt wil niemand iets anders meer!!
Kun je mij het recept geven van je marshmallowbotercreme? Heb daar nog nooit iets over gehoord
nee bavaroise met smaak slagroom,maar ja klant wil slagroom mischien dan weer willen anders.
ik begrijp het probleem nog niet goed geloof ik
bavarois met slagroomsmaak... bavarois maak je toch met slagroom?
Is het een koelingsprobleem of komen jullie niet uit de soort vulling? want ja, dat zal het bruidspaar aan moeten geven.... Heb je al wat proeftaartjes voor ze gemaakt? Anders is dat misschien een optie
ja hebben gekozen voor chocolade vulling dus ik heb gemaakt ganache en 2e vulling was vanille met stukjes chocolade maar beide vinden niks ja eigen keuze. nu willen jam dan gewone slagroom en verder ik denk dat zelf weten niet wat vinden lekker.maar ja klant is koning hahaha.
maar ik bedoel met die bavaroise dat maak ik neutraal en dan iets naar smak die smakstoof van patiddes maar ik denk beter alleen neutral ?
donderdag komen weer voor proeven maar deze keer maak ik meer keuzen en dan zonder decoratie of zo gewoon puur biscuit met vulling anders is veel werk voor niks.
wat Keukentje voorstelde is echt een hele neutrale lekkere (die slagroom/mascarpone; zelf doe ik bij 250gr van elk 2 eetlepels vanillesuiker en 1 zakje klopfix).
Kun je heel goed combineren met aardbeienjam of met lemoncurd
met alle tips moet iets geworden
ben benieuwd
en weet hoe ik beniuwd
succes
Omdat deze mensen niet weten wat te kiezen en voor een 2e keer komen, is het misschien een idee om een gewone biscuit te bakken en deze in "hapklare" stukjes te snijden. Verschillende smaken vulling neer te zetten en een mes erbij. Ze kunnen dan zelf een beetje vulling op een plakje biscuit doen en het scheelt jou een hoop werk.
ja zo iets ga nu worden,gewone biscuit zonder decoratie en bekleding en maak soort klein gebakjes met verschilende combinatie.
ja zo iets ga nu worden,gewone biscuit zonder decoratie en bekleding en maak soort klein gebakjes met verschilende combinatie.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Gebruiken jullie gewone slagroom ook als vulling/